Gå til innhold

Dam brettet-wtf?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

det brettet vekket et intenst hat inni meg..

den stakkars smileyen med tannverk (trigenten) måtte uheldigvis avlives, før jeg så satte på sprang.

den timen lærte jeg å hate *SCHMOCK* lyden.

Lenke til kommentar
Takk for tipset :D.

Runna hele spillet for 3 sekunder siden på medium vanskelighetsgrad.

off topic:

jeg er på brettet som heter COOLER

 

er det langt igjen da?

 

edit:

hvordan kommer jeg meg videre uten og bli drept der man flommer rommet med vann og svømmer opp i sjakt i taket? når jeg kommer ut derfra så blir jeg enten drept av den store dritten med rocket launcher eller av 2 små dritter

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Takk for tipset :D.

Runna hele spillet for 3 sekunder siden på medium vanskelighetsgrad.

off topic:

jeg er på brettet som heter COOLER

 

er det langt igjen da?

 

edit:

hvordan kommer jeg meg videre uten og bli drept der man flommer rommet med vann og svømmer opp i sjakt i taket? når jeg kommer ut derfra så blir jeg enten drept av den store dritten med rocket launcher eller av 2 små dritter

VI har vel et stykke igjen. Er vel lvl 13 av 18 tror jeg. Jeg er på samme brett, bare noen meter lenger borti gangen. Svinet med rocketlauncheren der tar du greit om du har litt hp igjen. Et par granater og noen runder med gunnern så tar han kveld. De to bikkjene i neste rom, tar du før de kommer seg ut av rommet, de ryker til i døråpningen.

Men så i neste rom igjen står jo Val. Og da stopper ting. Han (jeg) roper "Val" og så skjer det ingenting. Ingen monstre, ingen dører åpner seg videre, Val bare står der og ser i en retning uten å gjøre noe. Hvordan kommer jeg videre herfra?

Lenke til kommentar

Yes da kom jeg videre

 

til POP:

 

når jeg killa de 2 monstrene som var i rommet der Val var, så kom jeg videre til neste brett jeg, det kom en video og vips var jeg et nytt sted!

 

så hvis Val står og glor i veggen så er det noe som ikke helt er som det skal, prøv den siste saven på nytt :shrug:

 

jeg har ikke innstalert den nye patchen

 

håper du kommer deg videre :yes:

Lenke til kommentar

Takk for tips, men det funker dessverre ikke likevel.

Har kjørt siste save game på nytt, og nå spilte jeg hele brettet på nytt også. Men samme resultat. Synes å høre noe pusting og grynting fra de svina som er plassert utenfor brettet sannsynligvis. Jeg får prøve å lete etter dem med no-clip mode. Kjipt, men det må vel til. Om ikke noen forærer meg den neste saven...

:)

Lenke til kommentar

Jeg brukte raketter på helikopteret mens jeg gjemte meg i styrhuset. Blir ikke mye tid til overs så du må være rask og ikke somle. Tror det holdt med ca. 6 raketter eller noe sånt. Ellers har jeg hørt at det går an å svømme inn til land rett etter at du har lagt fra deg dynamitten. Skal visst være veldig enkelt da.

Lenke til kommentar

takker for sjappe svar :woot:

 

det helikopteret tåler jo så sinnsykt mye + at han mannen ser jo ut som aldrig har tenkt til å dø, uansett hvor mange raketter han får på seg

 

heldigvis er det mulig å komme videre :yes:

 

edit: gjort om litt, da jeg endelig kom videre

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...