Bruun Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Har startet på Dam brettet, men har jo bare 5 skudd igjen etter å ha drept den dvergen på starten. Hvordan skal jeg komme meg videre forbi alle de mutantene uten å dø? Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 løp som fan til du kommer et sted! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 "Run Forrest, run!" ..helt til det øydelagte helikopteret Lenke til kommentar
Megamann Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Det kan lønne seg å kaste geværet du plukker opp siden du løper raskere uten. Det er bare å beine. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Det kan lønne seg å kaste geværet du plukker opp siden du løper raskere uten. Det er bare å beine. Hm, med meg gikk det ikke ann!? + at den ... trigenten bare misshandlet meg.. Endret 2. april 2004 av TCi Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Takk for tipset . Runna hele spillet for 3 sekunder siden på medium vanskelighetsgrad. Endret 2. april 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 det brettet vekket et intenst hat inni meg.. den stakkars smileyen med tannverk (trigenten) måtte uheldigvis avlives, før jeg så satte på sprang. den timen lærte jeg å hate *SCHMOCK* lyden. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Takk for tipset .Runna hele spillet for 3 sekunder siden på medium vanskelighetsgrad. off topic: jeg er på brettet som heter COOLER er det langt igjen da? edit: hvordan kommer jeg meg videre uten og bli drept der man flommer rommet med vann og svømmer opp i sjakt i taket? når jeg kommer ut derfra så blir jeg enten drept av den store dritten med rocket launcher eller av 2 små dritter Endret 4. april 2004 av Goodall Lenke til kommentar
Pop Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Takk for tipset .Runna hele spillet for 3 sekunder siden på medium vanskelighetsgrad. off topic: jeg er på brettet som heter COOLER er det langt igjen da? edit: hvordan kommer jeg meg videre uten og bli drept der man flommer rommet med vann og svømmer opp i sjakt i taket? når jeg kommer ut derfra så blir jeg enten drept av den store dritten med rocket launcher eller av 2 små dritter VI har vel et stykke igjen. Er vel lvl 13 av 18 tror jeg. Jeg er på samme brett, bare noen meter lenger borti gangen. Svinet med rocketlauncheren der tar du greit om du har litt hp igjen. Et par granater og noen runder med gunnern så tar han kveld. De to bikkjene i neste rom, tar du før de kommer seg ut av rommet, de ryker til i døråpningen. Men så i neste rom igjen står jo Val. Og da stopper ting. Han (jeg) roper "Val" og så skjer det ingenting. Ingen monstre, ingen dører åpner seg videre, Val bare står der og ser i en retning uten å gjøre noe. Hvordan kommer jeg videre herfra? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Yes da kom jeg videre til POP: når jeg killa de 2 monstrene som var i rommet der Val var, så kom jeg videre til neste brett jeg, det kom en video og vips var jeg et nytt sted! så hvis Val står og glor i veggen så er det noe som ikke helt er som det skal, prøv den siste saven på nytt jeg har ikke innstalert den nye patchen håper du kommer deg videre Lenke til kommentar
Pop Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Takk for tips, men det funker dessverre ikke likevel. Har kjørt siste save game på nytt, og nå spilte jeg hele brettet på nytt også. Men samme resultat. Synes å høre noe pusting og grynting fra de svina som er plassert utenfor brettet sannsynligvis. Jeg får prøve å lete etter dem med no-clip mode. Kjipt, men det må vel til. Om ikke noen forærer meg den neste saven... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 nå er jeg på brettet: BOAT har kommet til der jeg skal skyte ned hellikopteret, eller kille han fyren som skyter på meg fra hellikopteret jeg klarer ingen av delene noen som har tips? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 du kan jo knabbe rocket launcheren fra "styrehuset" før du sprenger båten, så bare skyter du litt lett på helikopteret, eller du kan skyte på karen i døra på kopteret Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg brukte raketter på helikopteret mens jeg gjemte meg i styrhuset. Blir ikke mye tid til overs så du må være rask og ikke somle. Tror det holdt med ca. 6 raketter eller noe sånt. Ellers har jeg hørt at det går an å svømme inn til land rett etter at du har lagt fra deg dynamitten. Skal visst være veldig enkelt da. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) takker for sjappe svar det helikopteret tåler jo så sinnsykt mye + at han mannen ser jo ut som aldrig har tenkt til å dø, uansett hvor mange raketter han får på seg heldigvis er det mulig å komme videre edit: gjort om litt, da jeg endelig kom videre Endret 7. april 2004 av Goodall Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 huff, jeg sitter HELT fast på "dam"!! kommer ikke forbi alle de dere "fat boys" mutantene. UMULIGT! Lenke til kommentar
Pop Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 huff, jeg sitter HELT fast på "dam"!!kommer ikke forbi alle de dere "fat boys" mutantene. UMULIGT! Neida. Du finner vel en bil der... Kjør for livet! Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Her er en komplett strategi guide til Dam brettet http://farcry.ubi.com/downloads/fcguide_dam.pdf Lenke til kommentar
TDK Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Fet guide! Har du til noen andre brett? Det var i litt for dårlig oppløsning til å kunne bruke det kartet... Lenke til kommentar
java_man Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Beste måten å komme se forbi mulatene på er å svømme under vann i elven helt til man kommer til helikopteret. (Å selvsagt opp etter litt luft av og til da....) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå