Gå til innhold

internett har krympet...

Anbefalte innlegg

Hei, bruker WinXP Pro med alle oppdateringer. Dette fungerte fint til netverksadm. la inn en ekstra profil for domeneinnlogging på min bærbare. Visse sider, vanskelig å helt spesifisere, men i hovedsak så vises ikke lengre .com-adresser (eks. cnn.com). Helt dødt. Dette gjelder både mine oppkobling hjemme (VDSL) og på jobben (100 Mbits nettverk).

Nettverksadm. hadde ingen ideer - da en ekstra profil vanligvis fungerer smidig å legge inn. Begge profilene har samme problem (ja, de deler vel samme innstillinger). Det eneste som ser litt skummelt ut er når jeg kjører cmd-ipconfig/all - da vises et dns som jeg ikke har lagt til, men som stemmer for mitt domene på jobben (neuro.gu.se.gu.se - repetering...). Ipconfig/flushdns, men problemet dukker opp igjen, om det nå er et problem. Proxy av. Ingen sikkerhetsforandringer hjelper. Ei heller hjalp det å avsintallere ZoneAlarm.

Adaware, virusprogram etc. har jeg forsøkt med. Installere ny samt ominstallere webbleser har jeg også gjort, men internett har krympet ...Hjelp :cry:

Hilsen Engelbrekt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...