DaffyDuck Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg vurderer å kjøpe meg en athlon 64 cpu til mitt neste pc-prosjekt... burde jeg vente på noe nytt chipset/andre ting eller burde jeg ta valget i å investere i athlon 64... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg vurderer å kjøpe meg en athlon 64 cpu til mitt neste pc-prosjekt... burde jeg vente på noe nytt chipset/andre ting eller burde jeg ta valget i å investere i athlon 64... Hvis du skal klokke med luftkjøling så er ikke det nesten noe vits, jeg kommer til 225 med boxed, men har du en bara luft kjøler så kommer du opp til 50 minst, men med luft kjøling så kommmer du veldig høyt....eller litte grann iallefall.. Skål for AMD A64! mvh Stian_A Lenke til kommentar
3dme Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Hvis du leser hardware.no sine forum,so ber de fleste brukerne folk om og vente på nforce 250 chipsette,som blant annet vil støtte pci/agp lås.(som jeg mener og ha hørt skal være bra for overklokking) Videre vil jeg si at jeg egentlig ikke har peil,men har lest mange sånne poster og siterer dem 3dme. Endret 5. april 2004 av 3dme Lenke til kommentar
upside Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hvis du leser hardware.no sine forum,so ber de fleste brukerne folk om og vente på nforce 250 chipsette,som blant annet vil støtte pci/agp lås.(som jeg mener og ha hørt skal være bra for overklokking)Videre vil jeg si at jeg egentlig ikke har peil,men har lest mange sånne poster og siterer dem 3dme. kanskje fordi ingen av brukerene ikke kan NOENTING om A64? skaff deg et Shuttle AN-50R og du blir ikke skuffet. evt vent på Nforce 3 250.... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har altså Shuttle AN-50R PCI-lock? Uten det kan du ikke klokke mye opp, uansett hva kjøling du bruker. Kommer nok til å vente på Nforce 250 og socket 393 selv, men jeg har ikke hastverk... -Stigma Lenke til kommentar
TDK Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Hvis du skal klokke med luftkjøling så er ikke det nesten noe vits, jeg kommer til 225 med boxed, men har du en bara luft kjøler så kommer du opp til 50 minst, men med luft kjøling så kommmer du veldig høyt....eller litte grann iallefall.. Skål for AMD A64! mvh Stian_A Etter dine specs i profil har du klokket din amd 64 3200+ til 2,3 med boxed kjøler. 300mhz for en amd 64 er faktisk ganske mye..... Så jeg skjønner ikke hva du klager på... Forresten litt merkelig formulert og litt skrivefeil i posten din stian... Endret 13. april 2004 av TDK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå