SyrupyEarth Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 jeg starter opp PCen min, men den er spesiell, den stopper på bios logo skjermen, og hvis den kommer forbi den så stopper den etter "Verifying DMI pool data" der blir den bare. Vet noen hva som kan være årsaken? Jeg svarer på spørsmål om systemet mitt.(hvis nødvendig).. Er på LAN så trenger svar fort... Takk! Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 jeg starter opp PCen min, men den er spesiell, den stopper på bios logo skjermen, og hvis den kommer forbi den så stopper den etter "Verifying DMI pool data" der blir den bare. Vet noen hva som kan være årsaken? Jeg svarer på spørsmål om systemet mitt.(hvis nødvendig).. Er på LAN så trenger svar fort... Takk! Hvis nødvendig? Ja det er nødvendig Lenke til kommentar
SyrupyEarth Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 nei beklager, win xp 1gig med twin mos PC3200 ram, a7n8x asus hovedkort, fx5600 (256 meg) grafikkort, xp2800 amd cpu, en 30gig maxtor harddisk (med windows på), og en western harddisk på 120gig og så kommer jeg ikke på noe mer, trenger du mer info? tusen takk for hjelp:) Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hadde du gjort noe spesielt med maskinen før den startet å oppføre seg slik? Mekket på noe, "ryddet i kabinettet", hard transport eller noe annet? Lenke til kommentar
Allsop musematte Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg tror jeg har hatt det samme problemet hvis jeg ikke husker feil. MEner å huske at cpu'en ble for varm. Meget mulig at jeg tar feil. Sjekk cpu tempen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå