LarsP Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg sitter her med et stk. Asus Geforce 4400ti. Jeg har hatt store problemer med å kjøre spill som Deus Ex:IW og FarCry. Kan det være noe med DX9 eller er det andre faktorer som spiller inn? Har satt ned alt på low i spillene, AA og AF av. resten: CPU: AMD Athlon XP 2100+, 1735MHz RAM: 512ddr mvh Lars Pedersen Lenke til kommentar
GoBu Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 jeg kjører de glatt med medium med et gf4 ti4200! har amd xp 1700 768mb sdram epox(gammelt) + Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Du må utdype litt. Hva slags problemer? Deus Ex IW går forresten grisedårlig på min TI4200 også, men Farcry går ganske bra. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Oi, glemte å nevne "problemet". Det er IKKE at det hakker, men at det flimrer til tider... vanskelig å forklare akkurat hva det er... Det på en måte en blanding av lagging og den følelsen du har når du går "utenfor" mappene i spill ved hjelp av cl_noclip etc! Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 deus ex iw går dårlig på et gf4400 ti desverre... men far cry skal kjøre greit. last ned forceware driverene du.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 GF4 kortene har ikke HW-støtte for DX9...... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 GF4 kortene har ikke HW-støtte for DX9...... Dette vet vi, men det skal ikke flimre/lagge (eller hvordan jeg ville forklart det) fordet. Har samme problemet selv, med et ti4200-kort. (Går faktisk ganske fint bortsett fra flimringa). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå