oblivian Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Heisann, Var litt vel kjapp med å installere SP2 RC1 for XP, og har seff skrudd av System Restore... Uansett, etter at jeg installerte SP2 så krasjer alle 3D spill/applikasjoner etter ca. 3 minutter, hver gang. Gjelder stortsett de fleste DX9 spill. Er det noen som har SP2 installert uten noe trøbbel med 3D? Symptom: PC'en fryser helt. Må hard boote. Spill som kræsjer: Call of Duty Silent Heroes Lock On Config: R9700 PRO P4 3.2GHz HT Asus P4C800-E Deluxe 1GB RAM (PC3200 dual mode) Win XP PRO (SP2 RC1) Takk for hjelp. Endret 2. april 2004 av oblivian Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Du kan jo putte i XP cden og kjøre Repair.. så får du værtfall maskina til å funke igjen etter all sannsynlighet Jeg slutte å prøve halvferdige MS produkter etter 98 Nashville og Memphis.. (Som jeg lastet ned med modem dengang). Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) jeg har sp2 innstalert, og har ingen problemer FarCry som jeg spiller for det meste nå ellers har jeg ingen problemer med colin4 demoen eller NFS underground heller har de nyeste driverne ellers da? ikke om jeg vet om det har noe å si men jeg intergrerte sp2 på min winxp pro cd, og innstallerte winxp helt på nytt med sp2 slik gjør man det Endret 2. april 2004 av Goodall Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hvor fikk du tak i Sp2 RC1 henn? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 finnes link på windows.no, betanews.com, itavisen.no de linkene er til microsft sine hjemmesider Lenke til kommentar
Xplode Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 http://www.microsoft.com/technet/prodtechn...sp2preview.mspx Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 OK, folkens. Da får jeg vel se etter feilen andre steder. Takk for tips. PS. Jeg installerte ikke SP2 med clean install/CD, men appliet den direkte. Kanskje det er der det har gått galt for meg... Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Ja ja, det var Fast Write revisited... Merkelig. For meg har det ikke vært nødvendig å skru av Fast Write med R9700 PRO rev. III. Men etter at jeg installerte SP2 RC1 så er det altså nødvendig, ihvertfall her hos meg. Det er ikke noe problemer med 3D apps lenger. Jeg har egentlig aldri helt fått med meg hva Fast Write er... Jeg merker ihvertfall ingen forskjell i ytelse. Hva er det egentlig? Lenke til kommentar
Tai`daishar Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hvis ikke jeg husker helt feil så er det ikke nødvendig å ha på fast write, det gir ingen merkbar ytelsesøkning. Han som lager omega driveren skrev i en readme at det ikke var noen vits å aktivere de for det skapte bare klus. Men jeg vet ikke helt hva den gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå