HJ-L Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) jøran: Det er også andre feller du kan gå oppi når det gjelder filnavn. Selv om dine lokale htmlfiler ikke bryr seg om du linker til FILNAVN.xxx eller filnavn.xxx, er det forskjell på store og små bokstaver på de fleste webservere. + Mellomrom og "mer eller mindre" spesielle tegn som æøå osv kan også være lurt å unngå Et godt råd er å alltid bruke bare små bokstaver i alle filnavn. jepp, det kan jeg og anbefale, har hatt STORE problemmer i linker når jeg har hatt store bokstaver i mappenavnet, men små i linken. Endret 6. april 2004 av HJ-L Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Et godt råd er å alltid bruke bare små bokstaver i alle filnavn. Mellomrom og "mer eller mindre" spesielle tegn som æøå osv kan også være lurt å unngå Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Hvor mye måtte du betale for å legge ut blackdiamond på siden din? <EMBED align="right" SRC="audio/blackdiamond.mp3" AUTOPLAY="true" WIDTH="70" HEIGHT="26"></font> Betaler du for hver sidevisning eller er det en fastsum? </kremt> Edit: Grr, jeg skulle ikke quote noen jeg vel. Er det noen tvil, så er denne skrevet til trådstarter. Endret 5. april 2004 av Grimnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå