Camen Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hei Lurer på om Prescott er bedre enn Northwood jeg Mange sier at den er dårligere.. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Vel jeg kan jo si at dette er en typisk google tråd, ta å søk litt før du spør her. Søk gjerne på forumet også. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 [Offtopic=Mini_moderator] Animert avatar er ikke lov. Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) HeiLurer på om Prescott er bedre enn Northwood jeg Mange sier at den er dårligere.. Morsom avatar, men er den helt i tråd med reglementet her? Toooooooo Slooooooow Endret 2. april 2004 av slimboy Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 slutt og spamm tråder Prescott yter dårligere enn northwood foreløpig ja og er varmere Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 He men har du ikke leste Retningslinjer? Å sikkert at han er nytt her Velkommet Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 HeiLurer på om Prescott er bedre enn Northwood jeg Mange sier at den er dårligere.. Velkommen til forumet, men vil oppfordre deg til å forandre din avatar om du har tenkt å bli her Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 HeiLurer på om Prescott er bedre enn Northwood jeg Mange sier at den er dårligere.. Velkommen til forumet, men vil oppfordre deg til å forandre din avatar om du har tenkt å bli her haahah, en var brækk-ækkel............ ontopic: prescot og nw yter ca på samme linje i et socket 478 kort, men prescott utvikpler mere varme så gå for nw om du skal kjøpe socket 478 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 HeiLurer på om Prescott er bedre enn Northwood jeg Mange sier at den er dårligere.. Velkommen til forumet, men vil oppfordre deg til å forandre din avatar om du har tenkt å bli her haahah, en var brækk-ækkel............ ontopic: prescot og nw yter ca på samme linje i et socket 478 kort, men prescott utvikpler mere varme så gå for nw om du skal kjøpe socket 478 Nei, det var ikke for å være ekkel, men for å gi vedkommende en sjans til å slippe å bli utestengt eller få advarsel. Jeg ser positivt på alle nye som kommer Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Velkommen til forumet, men vil oppfordre dere til å stoppe spammingen om at han skal forandre avataren om dere har tenkt til å fortsette å være her. Posten stenges og i fremtiden: TA DETTE I PM! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg