Jon A. Feet Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Jeg lurer på om jeg skal ta GeForce4 fra Leadtek eller Gainward. Jeg har hørt at mange er veldig fornøyde med Gainward og dens overklokkings egenskaper generellt. Men i en test på Tom`s Hardware så jeg at Leadtek og har meget gode overklokkingsegenskaper pga. den meget gode viften. Se i forhold til de 2 andre kortene. Left to right: ASUS, Creative, Leadtek Her er testen: http://www6.tomshardware.com/graphic/02q1/...0304/index.html Se selv og gi tilbakemelding. Hva tror dere jeg får mest ut av, Gainward eller Leadtek??? Hjelp meg alle norges nerder jeg må bli kvitt GayForce2 MX!!!!!!!!!!!!!!! :grin::grin: Lenke til kommentar
jason Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Nå er vel den linken du viser til en test på 4600 kort. I denne kategorien kommer Leadtek ganske godt ut, da kjøleribba og viftene egner seg for overklokking. Men testene for 4400 kortene er ikke like bra i Leadtek sin favør, her sakker de faktisk litt akterut ihht bl.a. Gainward sitt. Prismessig/ytelse = Creative4400 Må ha akseptert merkevare = Gainward4400 Må ha det ypperste = Leadtek4600 Og for ATI fansen, han spurte kun om Nvidia kort :grin: Lenke til kommentar
Radeon8500 Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Quote: On 2002-03-29 23:27, jason skrev:Og for ATI fansen, han spurte kun om Nvidia kort :grin: Jada, jeg skal holde kjeft jeg :razz:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå