Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Belkin Cable/DSL Gateway Router F5D5231-4

Anbefalte innlegg

Hei,

Får snart bredbånd fra Telenor, og siden vi har flere pc'er i huset, trenger jeg en router. Har kikket lenge rundtomkring etter en bra router, og kom over denne. I følge tester og tilbakemeldinger er denne meget bra, og har fått mye positivt. Den har også alt av tekniske spec's som jeg er på jakt etter (PPPoE, bandwith-control, etc). Og jauda, veit jeg kan sette opp linux som tar alt slikt, men dette venter jeg med til jeg flytter inn i nytt hus nærmere jul - har dessuten ingen steder jeg kan ha på en server 24/7 (alt for liten plass, samt at den bråker - så gidder ikke ha den på soverrommet).

Men back to topic; er det noen som veit hvor jeg kan få kjøpt denne i Norge?

(og please; ikke kom med lange utlegg om at "jeg kan plassere servern på gangen,etc" og "bruk heller denne routeren, belkin er dårlig, etc".)

edit; glemte url -> Belkin F5D5231-4

Endret av jallakim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har den gamle utgaven som har fungert stabilt på både telenor og bluecom ADSL. Den jeg har er litt dårlig utrustet med portforwarding muligheter (bare 10) og ellers synes jeg de (belkin) kunne lagt litt mer flid i brukermanualen. De har brukt nesten hele manualen på å forklare hvordan den settes opp mot internett men sier nermest ingenting om de spesielle funksjonene som f.eks portforwarding. Har man litt ambisjoner utover det folk generellt har mht nettverk så ville jeg kanskje se meg om etter noe annet. Min er forøvrig kjøpt på elkjøp, de forhandler belkin.

Lenke til kommentar
Har den gamle utgaven som har fungert stabilt på både telenor og bluecom ADSL. Den jeg har er litt dårlig utrustet med portforwarding muligheter (bare 10) og ellers synes jeg de (belkin) kunne lagt litt mer flid i brukermanualen. De har brukt nesten hele manualen på å forklare hvordan den settes opp mot internett men sier nermest ingenting om de spesielle funksjonene som f.eks portforwarding. Har man litt ambisjoner utover det folk generellt har mht nettverk så ville jeg kanskje se meg om etter noe annet. Min er forøvrig kjøpt på elkjøp, de forhandler belkin.

Har sett på mange andre ja. Men sånn utenom 3com - noen som har gode erfaringer med noen routere? (skal ha skikkelig kvalitetsvare).

Endret av jallakim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...