Sitronade Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Trenger vær så snill hjelp. JEg skrur på windows og alt går greit. Hvis jeg prøver å trykke på ett ikon( De fleste) kommer bare bakgrunnen fra og så kommer ikonene tilbake men ikke alle små bilder er nede i høytre hjørne og prøver jeg igjen kommer det samme. Jeg har greid å komme til norton antivirus og til ad.aware for å søke og har søkt men fant ikke noe...Jeg kommer på msn men alt er tregere enn vanlig og jeg kommer ikke inn på mapper/min datamaskin o.l. Trykker jeg eks. på min mp3 mappe kommer det samme igjen. Trenger hjelp! Takker for alle svar.Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Har du sjekket hendelseslisten under administrative verktøy? Er det noen feil der? Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Hvor går man får å se det? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 prøvd å oppdatert norton? kan være noe nye greier Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hvor går man får å se det? kontrollpanel -> administrative verktøy -> hendelsesliste. Se om det er noen feil der om hvilke programmer osm ikke virker eller avsluttes unormalt. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Hvis jeg prøver å komme inn på kontollpanel kommer det samme.. Bare bakgrunnen blir synlig så går den over til desktopen igjen.. Men med mindre ikoner nederst i høyre hjørne ved klokka.Vet ikke hva jeg skal gjøre! Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Dårlig bruk av emnefeltet. Les retningslinjene og prøv igjen. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg