Master Casemod Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 jeg trenger et lydkort, og så på Creative Sound Blaster Live! Digital 5.1 på produktsiden stod det at windows XP var anbefalt, men på PS DATA ser jeg ikke at det står Windows XP, er det trygt å kjøpe det eller vil det ikke funke hvis jeg kjøper det? produktside Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Funker på alt fra win. 95 til xp det der Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Før hadde Windows XP litt problemer med enkelte maskinvarer, og Windows XP tar somregel ikke gamle drivere. Så hvis det står "Compatible with XP" eller noe i den duren, så betyr det at det fungerer med Windows XP også. Men såklart fungerer det med andre Windows versioner, hvis ikke annet er spesifisert på pakken. Endret 2. april 2004 av BeFs Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 ok....det står anbefalt operativsystem win 95, 98,98SE, xp millenium da er det vel kompitabelt Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 jepp, det funker, så løp og kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå