SupremeX Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) dobbelpiss.. Endret 13. juli 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Tools->Multimedia... ang. 5: det er noe rart med det der her også. vet ikke hvordan man ordner det. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Prøvde netopp firefox 0.9 - HW siden ble bare krøll!!!! Prøvde å åpne komplett reklamen eget vindu... masse reklamer blinket intenst i et par sek. Blir nok IE6.0 foreløpig. Fanken at ikke opera (uten reklame) er gratis. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Fanken at ikke opera (uten reklame) er gratis. PM meg. Lenke til kommentar
wariak Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Mozilla Firefox Bruker IE når ActiveX er nødvendig Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Venter på MAXTHON L KING G D Endret 13. juli 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) nei. opera er for mye dill. og siden ingen av disse "opera elskerene" kan hjelpe meg med de idiotiske bugsene, så går jeg tilbake til IE.. 4now. sitter å tester firefox nå.. og den har OGSÅ det problemet med disse tagsene som dukker opp på enden av all tekst.. kan noen so meg åssen jeg fikser dette ? jeg likte faktisk firefox Endret 13. juli 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Anbefaler deg å prøve Maxthon http://www.maxthon.com/en/index.htm Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 okey... sittermed den nå. og den var plagsom på alle måter.. en merkelig hybrid av opera og IE.. absolutt Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Ok. Det skjønner jeg rett og slett ikke .... dersom du prøver den litt ut og sjekker alle mulighetene den har tror jeg du (som jeg) blir overbevist. Men for all del, smaken er som baken .... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) mjo.. men her er min menig til de jeg har testet til nå.. og ranks. 1. Mozilla FireFox + enkelhet + plugins som faktisk funker + stilren + rask - tagsene dukker opp på enden av all tekst i forumer. 2. Internet Explorer + "bare" en nettleser. intet minde, intent mer. + åpner alt av sider + tags virker - sikkerhet ? - treg 3. Opera + masse! skins + relativt rask.. (ikke raskere en firefox) - alt for mange funksjoner. - div plugings vil ikke funke. deriblant Macromedia sin. - tagsene dukker opp på enden av all tekst i forumer. 4. MyIE2 (maxthon) + _litt_ raskere enn ie - krever mye (cpu/ram) - alt for mye "opera inspirert" - plugin problemer igjen. - tagsene virker så MIN endelige konsklusjon er at Mozilla FireFox er den beste til vanlig bruk kun det ene problemet.. (3 gangen jeg spørr elns.) går det ann å få fikset dette tags problemet ??? slik at de dukker opp der blinkern står.... Endret 14. juli 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 - alt for mange funksjoner. Og dette mener du er et minus? -div plugings vil ikke funke. deriblant Macromedia sin. De funker fint her. Bortsett fra Cult3D sin activeX greie på nokia, når du skal se nærmere på en telefon, det funker ikke. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 - alt for mange funksjoner. Og dette mener du er et minus? -div plugings vil ikke funke. deriblant Macromedia sin. De funker fint her. Bortsett fra Cult3D sin activeX greie på nokia, når du skal se nærmere på en telefon, det funker ikke. ja. pga at det blir uoversiktlig.. det er en fuckings nettleser.... og opera har tatt det alt for langt.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 - alt for mange funksjoner. Og dette mener du er et minus? -div plugings vil ikke funke. deriblant Macromedia sin. De funker fint her. Bortsett fra Cult3D sin activeX greie på nokia, når du skal se nærmere på en telefon, det funker ikke. ja. pga at det blir uoversiktlig.. det er en fuckings nettleser.... og opera har tatt det alt for langt.. Jeg vil anbefale deg å prøve det litt legner, det koster deg ikke lang tid å sfjerne akkurat så mye dill du vil, det virker litt voldsomt når man installerer det første gang, men du kan få det akkurat slik du vil, med så lite/mye "dill" du vil, her er eksempler på hvordan jeg har det: 1 Og noen alternativer som tar mindre plass: 2 3 4 AtW Lenke til kommentar
Marti Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) *opps* Endret 14. juli 2004 av Marti Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Pruker nå Deepnet som både er en bra browser OG laster et P2P prg. som lynraskt laster ned fra Gnutella2 ... slike hastigheter fikk/får jeg ikke med Sharease (som også bruker Gnutella2) eller Kazaa (lite/res. whatever) Lenke til kommentar
NeRoX Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 :!: OPERA :!: Må bruke IE til noen sider Lenke til kommentar
Marti Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 IE er ikke så ille, bare du sørger for å ha et halvt arsenal av Anti-Virus, Spy killers osv. klart etter browsingen! I tilfelle dette ga noen reaksjoner fra IE fanatikere, så sier jeg bare at det var ren og skjær ironi! Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Har gått over til Opera ja men eg må sei at Opera må arbeide litt mer på browseren før an blir like problem fri (i bruk. ikke sikkerhetsmessig) som IE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg