poZZe Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 jeg bruker NetCaptor. Genial IE basert browser som tilfører IE alt det som Opera har: God popupblocker, flere tabs i browseren (nye browservinuder kommer ikke på oppgavelinjen, men som tabs i NetCaptor) og mousegestures. Kan også skrive "g søkeord" i adresselinjen for å søke i google likt som i opera. Har gått vekk fra opera og til netcaptor. Mye på grunn av at jeg syns det var irriterende å måtte måtte bruke to browsere når opera ble for kresen på html-koden. Anbefales på det varmeste! http://www.netcaptor.com/ Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Opera og Mozilla Firefox her.. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Bare en liten meldig til alle: Det ser ut som om noen tror MyIE2 er Internet Explorer og til de som tror det: Så langt ifra du kommer. Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg har brukt myIE2, IE, Opera og firefox, valget faller altid på enten myie2 eller firefox, mulig jeg er på mye syke sider, men endel "ms" basert koding klarer ikke opera og vise på en skikkelig måte, ikke firefox heller for den saks skyld så derfor faller valget på myIE2 i wintendo, og firefox i linux Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 jeg bruker opera på det meste, bruker i explorer nåer jeg er på 123 spill og sider filmer og sånn, ie er treigest men på for exempel spillsiden som jeg og en annen lagde en gang ser helt annderledes ut i iexplorer enn i opera og mozilla min webside jeg bruker mozilla når jeg er på overklokking.no forumet, det er den eneste som ikke gjør forumet breeeeeedt Lenke til kommentar
Marti Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Hos meg er det omvendt. Mozilla er den browseren som GJØR forumet bredt. Btw, jeg har gått over til mozilla etter 0.9 versjonen av FireFox kom. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Safari! Beste browseren jeg har brukt så langt. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Firefox 0.9 Trenger man mer dildall og treghet? Alt som ikke er øyeblikkelig er tregt, men Firfox er hvertfall ikke SÅÅ tregt Lenke til kommentar
EDB Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Brukte IE før, har nå fått litt vett og bruker opera Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Skjønner ikke hvorfor folk velger å bruke opera da den kommer med reklame,må vel vere mye bedre å bruke Firefox som er like genial men uten reklame ?? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 IE på windows pcer, lynx eller Firefox på mine bsd bokser, lynx eier fortsatt! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Bruker Opera ,men desverre har nettbanken problemer med Opera og en må da krype tilbake til IE for disse oppgavene Ved forespørsel til bank kan de ikke komme med noe tidspunkt for når de vil garantere for/støtte bruk av Opera i nettbanken Lenke til kommentar
Irons Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Har fått en del henvendelser fra folk som klager over at de ikke kan bruke firefox og opera i nettbanken, men jeg sender det bare videre til utviklings avdelingen, som i sin tur sender den til Fellesdata (eller EDB bank og finans som det heter nå) Kommer sikkert støtte for det seinere... Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Opera? Norsk, bra, flott og best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg