Gå til innhold

Hvilken Web browser?


Marti

Anbefalte innlegg

jeg bruker NetCaptor. Genial IE basert browser som tilfører IE alt det som Opera har: God popupblocker, flere tabs i browseren (nye browservinuder kommer ikke på oppgavelinjen, men som tabs i NetCaptor) og mousegestures. Kan også skrive "g søkeord" i adresselinjen for å søke i google likt som i opera. Har gått vekk fra opera og til netcaptor. Mye på grunn av at jeg syns det var irriterende å måtte måtte bruke to browsere når opera ble for kresen på html-koden.

 

Anbefales på det varmeste!

http://www.netcaptor.com/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt myIE2, IE, Opera og firefox, valget faller altid på enten myie2 eller firefox, mulig jeg er på mye syke sider, men endel "ms" basert koding klarer ikke opera og vise på en skikkelig måte, ikke firefox heller for den saks skyld så derfor faller valget på myIE2 i wintendo, og firefox i linux ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

jeg bruker opera på det meste, bruker i explorer nåer jeg er på 123 spill og sider filmer og sånn, ie er treigest men på for exempel spillsiden som jeg og en annen lagde en gang ser helt annderledes ut i iexplorer enn i opera og mozilla min webside

 

jeg bruker mozilla når jeg er på overklokking.no forumet, det er den eneste som ikke gjør forumet breeeeeedt :scared:

Lenke til kommentar

Har fått en del henvendelser fra folk som klager over at de ikke kan bruke firefox og opera i nettbanken, men jeg sender det bare videre til utviklings avdelingen, som i sin tur sender den til Fellesdata (eller EDB bank og finans som det heter nå)

 

Kommer sikkert støtte for det seinere...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...