WannabeZZ Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg bruker MyIE2 og er veldig fornøyd!Sies å være verdens beste. Bruker den selv, men har ikke vært borti nok andre til å bekrefte at den er verdens beste, men meget bra er den uansett! Med bl.a. popup-blocker, contentfilter, ad-blocker, tabbed browsing og mousegestures. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hvorfor får du betalt for det? Han får ikke betalt for det Han har kjøpt seg lisens for å fjerne den ekle banneren Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Trodde ikke det var så vanskelig å forstå.. Men men, det var kanskje litt utydlig. Lenke til kommentar
vekten Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg bruker selfølgelig Netscape 7.1 men et bra alternativ er mozilla. Styr unna IE den er primetiv og hullet som en sil. (sikkerhets-katastrofe) Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Holder meg til IE jeg... Har Opera installert men bruker det sjeldent. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 hvorfor er Opera så mye bedre en IE da? syns IE funker fett Fordi opera kan customizes ned til minste detalj, nesten alt du kan komme på kan ordnes i opera, kommer stadig over nye funksjoner, også tenker jeg: genialt, kan ikek huske forrige gang jeg skrev en helv webadresse i opera, auto-complete, combinert med at du kan ha lenker i personal bar og nickname på lenker gjør dette, så har du pop-up-blocker, wand, mouse-gestures, osv osv. AtW Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Bruk IE og trykk på en av linkene inne på wap.vg.no da. Funker ikke det Joda, gjør det Dobbel Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Bruk IE og trykk på en av linkene inne på wap.vg.no da. Funker ikke det Joda, gjør det Dobbel Er jeg dobbel? Jo, så nå at man kunne gå innpå noen av sidene. Men ikke alle men prøv wap.dagbladet.no , den siden fungerer jo ikke i det heletatt i IE. Æhæ! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Bruk IE og trykk på en av linkene inne på wap.vg.no da. Funker ikke det Joda, gjør det Dobbel Er jeg dobbel? Jo, så nå at man kunne gå innpå noen av sidene. Men ikke alle men prøv wap.dagbladet.no , den siden fungerer jo ikke i det heletatt i IE. Æhæ! Altså 2 'er Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg skjønner fremdeles ikke spøken din Altså, jeg er på andreplass, mens du er på første? Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Brukte opera helt til jeg gikk lei av at den var så treeeg.. Gikk så over til Mozilla Firefox, som fungerer som en drøm! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Tosh, da er det noe galt hos deg siden Opera er treeg. Opera er så absolutt ikke treg hos meg ihvertfall. (Må beskytte alle angrep mot Opera ) Lenke til kommentar
operaman Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 opera er jo skinnbar også med støtte for brukne linker nedlastning e-post client og popupstopper og så rask det eneste som begrenser den er oppkoblinga opera ruler Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jag är lite lat av mej... Har testat Opera, men fick problem med en del viktigare sidor. Kanske för att jag gjort konstiga inställningar. Kör för närvarande i stället IE6.1. /Olle Lenke til kommentar
Flex Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Bruker Mozilla 1.6 hjemme, og IE 5.5 på jobb (har dessverre ingen valg...) Kan sitte og irritere meg grønn over manglende funksjonalitet og ustabilitet på IE'n, men så lenge jeg får timebetalign, er det ikke så farlig. Men det er godt å komme hjem og kunne bruke Mozilla'n igjen :-) Lenke til kommentar
RJ Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg har både IE og Opera installert, men bruker IE mest av en enkel grunn: Når jeg bruker scrollen på musa til å scrolle oppover i Opera, så scroller Opera også nedover (forstå det, den som kan), så enten må jeg scrolle veldig fort opp, eller så hakker siden seg oppover. Et irritasjonsmoment av de store. Noen som vet hvordan man fikser dette? (Opera 7.23 hvis det skulle ha noe å si.) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Har Opera installert jeg også.. Men jeg synes den er så vanvittig treg i forhold til IE å laste sider.. Ta ett eksempel pådenne siden Mange bilder liggende.. det går utrolig mye raskere for meg å laste den med IE enn Opera.. og i tillegg suger den nedlastingstingen til opera, liker bedre at den kommer opp i ett vindu + mange andre ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg