Gå til innhold

Hvilken Web browser?

Marti

Anbefalte innlegg

Jeg bruker MyIE2 og er veldig fornøyd!

Sies å være verdens beste.

Bruker den selv, men har ikke vært borti nok andre til å bekrefte at den er verdens beste, men meget bra er den uansett!

Med bl.a. popup-blocker, contentfilter, ad-blocker, tabbed browsing og mousegestures.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvorfor er Opera så mye bedre en IE da? syns IE funker fett :cool:

Fordi opera kan customizes ned til minste detalj, nesten alt du kan komme på kan ordnes i opera, kommer stadig over nye funksjoner, også tenker jeg: genialt, kan ikek huske forrige gang jeg skrev en helv webadresse i opera, auto-complete, combinert med at du kan ha lenker i personal bar og nickname på lenker gjør dette, så har du pop-up-blocker, wand, mouse-gestures, osv osv.

AtW

Lenke til kommentar

Bruker Mozilla 1.6 hjemme, og IE 5.5 på jobb (har dessverre ingen valg...)

Kan sitte og irritere meg grønn over manglende funksjonalitet og ustabilitet på IE'n, men så lenge jeg får timebetalign, er det ikke så farlig. Men det er godt å komme hjem og kunne bruke Mozilla'n igjen :-)

Lenke til kommentar

Jeg har både IE og Opera installert, men bruker IE mest av en enkel grunn: Når jeg bruker scrollen på musa til å scrolle oppover i Opera, så scroller Opera også nedover (forstå det, den som kan), så enten må jeg scrolle veldig fort opp, eller så hakker siden seg oppover. Et irritasjonsmoment av de store. Noen som vet hvordan man fikser dette? (Opera 7.23 hvis det skulle ha noe å si.)

Lenke til kommentar

Har Opera installert jeg også..

Men jeg synes den er så vanvittig treg i forhold til IE å laste sider..

Ta ett eksempel pådenne siden Mange bilder liggende.. det går utrolig mye raskere for meg å laste den med IE enn Opera.. og i tillegg suger den nedlastingstingen til opera, liker bedre at den kommer opp i ett vindu + mange andre ting

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...