Blib Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Opera er jo for det første NORSK! Noe vi burde være litt stolte av syns jeg. Og jeg bruker det fordi jeg syns det er den raskeste, beste browsern, godt mail system, og grei download manager, kunne vært bedre. Og den burde få en bedre FTP klient. Vips, der har vi verdens beste browser som kan brukes til allt med nett å gjøre (ikke servering, chatting da) Opera 7.5 kommer faktisk med innebygd IRC-klient som emd litt mer arbeid kan bli digbar for flere av oss Bruker også såklart Opera. MyIE2 er så *vannvittig* dårlig i forhold at det er til å bli av Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 opera er det bra eller. går det ann å bruke opera og internet explorer...bruker opera når jeg vil pg explorer når jeg vil? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Selvsagt. Det er som å bruke Paint og et annet bilderedigeringsprogram eller to forskjellige musikkspillere. No problemo Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Sist gang jeg måtte reinstallere windows var da jeg forsøkte å utrydde internet explorer, fordi jeg syns det er feil å MS og bundle med den dritt browsern. Og resultatet ble til slutt av veldig mye rart som hadde med internet ting. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 .... Også er det litt kjekt at Opera kan lese av wap protokoller. Bare prøv http://wap.dagbladet.no Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Nå skal ikke jeg reklamere for IE, men IE kan faktisk lese wap.vg.no , men ikke wap.dagbladet.no Lenke til kommentar
operaman Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 jeg bruker opera den er den beste Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Bruk IE og trykk på en av linkene inne på wap.vg.no da. Funker ikke det Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Opera og IE om hverandre... Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 kor kan eg laste ne Opera då Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 www.opera.no kan man laste ned opera. Bruker også opera, den er bare genial, den sikker og du kan konfigureres mer enn jeg kunne drømme om når jeg enda brukte IE. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Opera... til og med betalt for det.Tabbed browsing og ikke minst mousegestures er Hvorfor får du betalt for det? Jeg bruker forresten Opera. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Velger å tro at han har betalt for opra så han slipper reklamen... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Microsoft Internet Explorer Enkelt og greit! Lenke til kommentar
stordraugen Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Opera grunnen til at folk bruker ie er nok at de ikke har prøvd noe annet Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Opera... til og med betalt for det.Tabbed browsing og ikke minst mousegestures er Mousegestures er morsomt å leke seg med, spesielt om man er "Black and White"-frelst! Lenke til kommentar
Marti Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Bruker også såklart Opera. MyIE2 er så *vannvittig* dårlig i forhold at det er til å bli av Det der var tåpelig. Begrunnelser? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Begrunnelser? Det er basert på Internet Explorer. Begrunnelse nok for min del. Opera har så utrolig mange fine løsninger i forhold. Pluss at man kan tilpasse det i mye større grad. Lenke til kommentar
felge Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 hvorfor er Opera så mye bedre en IE da? syns IE funker fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg