aldrimerforum Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Lo godt av den der: Katta og FordSportka Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Haha.. Ganske morsom, bortsett fra at den katta ligner på min Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Æhæhæ! Der lærte den katta og slutte å stikke hodet sitt inn i alt. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Lo godt av den der: Katta og FordSportka Lættis ! Fy faen å morsomt, og den pysen ligner på min også... Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 var ikke så arti egentli men jaja Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 vil nå si det var rimelig ekkelt.. så fake ut og Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Ja, det var litt slemt. Men litt morro også da. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 la meg lære dere en ting "EN DØD PUS ER EN GOD PUS" det er hva jeg har lært av fattern Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 la meg lære dere en ting "EN DØD PUS ER EN GOD PUS" det er hva jeg har lært av fattern Gøy med fatter på galehus ? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 det ser jo helt ekte ut også da Lenke til kommentar
the animal Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 la meg lære dere en ting "EN DØD PUS ER EN GOD PUS" det er hva jeg har lært av fattern Gøy med fatter på galehus ? Skal du høre hva jeg har lært om negre også eller???? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 rapportert. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) rapporter liker vi ikke.. passe muinnen min... Endret 4. april 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
It's me Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 la meg lære dere en ting "EN DØD PUS ER EN GOD PUS" det er hva jeg har lært av fattern Gøy med fatter på galehus ? Skal du høre hva jeg har lært om negre også eller???? Det bør du være meget forsiktig med å uttrykke, da det virker som det er noe rasistisk du mener. Ta det som et godt hint. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 jeapp.. posten din er som sagt rapportert, the animal. du skulle likt å hørt hva jeg syns om faren din Lenke til kommentar
It's me Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 rapporter liker vi ikke.. passe muinnen min... rapporter er flertallsordet til rapport. rapport (fra latinsk reportare, bære tilbake) melding, referat En som sender en rapport om noe som ikke er slik som det skal være er meget bra. Og nå er det nok off topic. Denne posten er nære ved å stenges. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 rapporter er flertallsordet til rapport. Nei nå kødder du! Visste det, og det er brukt heeelt korrekt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå