twarr Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 heisann, har netopp fått meg SE P800, jeg greier å overføre program og sånnt, men hvordan kan jeg føre over mp3'er, filmer og sånnt? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Du åpner PC-suite. Etter du har gjort det blar du deg fram til der du har lagret mp3' sangene dine. Når du har fått gjort det, tar du "p800-Memorystic-auido, så tar du bare og legger sangene i den mappen. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 heisann! jeg har installert medfølgene programvare, men der er ikke noe som heter "pc-suite". jeg har: "synkroniser, backup and restore, download language, install software, sync-station instillinger og dial-up networking wisard... hvor finner jeg dette "pc-suite" ? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Joda, du har sikkert noe som heter "My-P800" som sikkert ligger på skrivebordet. Dra inn der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå