eLjay Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hei jeg er stolt ny eier av en Nokia 6230 jeg lurer på hvordan jeg kan få tak i mms og gprs innstillinger, jeg har combitel inverse abbonement som bruker NetCom sitt telenett. på forhånd takk, Lars Jørgen Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Hei her eller her Endret 2. april 2004 av smoker2 Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 (endret) har også et spm til dere som eier denne telefonen! hvordan får jeg sangene jeg har på mmc kortet inn i spillelisten på medieavspilleren? Endret 2. april 2004 av eLjay Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 når jeg har Combitel, kan jeg da "klargjøre" min mobiltelefon for mms gjennom netcom sine internettsider? Combitel bruker NetCom sitt telenett. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hei Ja du skal ha netcoms sine innstillinger,men det kan hende de innstillingene er å få tak på Combitel sine sider eller så går du innpå Netcom sine sider og henter de der,finner ditt merke og modell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå