TCi Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Selfølgelig er det flere baner med mutanter (nei ikke monstre!). Spillet har en fin blanding av grøss og action. Mutantene gjør spillet mer komplett og mindre linært. Hadde blitt litt ensformig med bare Merchs.. Da jeg første gangen fikk vite at spillet inneholdt mutanter så hadde jeg mine tvil, men heldigvis leverte Crytek sakene Endret 2. april 2004 av TCi Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 vil du ha realisme så spel americas army.........eller verv deg sjølv som fn soldat og gjør noko fornuftig nedi krigsherja land å klage på at monstre ødelegger eit spel er like dumt som svaret mitt Nei det er det ikke, svaret ditt er latterlig, monsteret er en stor del av spillet, liker du ikke de så er du jo ille ute, og den fn-kommentaren er bare for dum, kan ikke folk snart se forkskjell på ønsket om mer realisme og ønsket om absolutt realisme? Det blir like teit som om jeg sier, jasså du liker monstre i far cry, hvis du vil ha monstre, så spiller du doom2, mye flere monstre der. AtW om du ønsker meir realisme i spel så forstår eg ikkje at du gidder å spele spel, utenom om du ikkje er fysisk form til å vera med ut meir realisme suger i spel uansett, jo nærmare det blir virklegheita jo mindre vits blir det faktisk å spele dataspel Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 vil du ha realisme så spel americas army.........eller verv deg sjølv som fn soldat og gjør noko fornuftig nedi krigsherja land å klage på at monstre ødelegger eit spel er like dumt som svaret mitt Nei det er det ikke, svaret ditt er latterlig, monsteret er en stor del av spillet, liker du ikke de så er du jo ille ute, og den fn-kommentaren er bare for dum, kan ikke folk snart se forkskjell på ønsket om mer realisme og ønsket om absolutt realisme? Det blir like teit som om jeg sier, jasså du liker monstre i far cry, hvis du vil ha monstre, så spiller du doom2, mye flere monstre der. AtW om du ønsker meir realisme i spel så forstår eg ikkje at du gidder å spele spel, utenom om du ikkje er fysisk form til å vera med ut meir realisme suger i spel uansett, jo nærmare det blir virklegheita jo mindre vits blir det faktisk å spele dataspel Javel, hvorfor spiller du far cry i det hele tatt da? Finnes da tusenvis av spill som er mer urealistiske, stikk å spill super mario eller noe sånt, om det er slik at jo mer urealistisk jo bedre, AtW Lenke til kommentar
TDK Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jaaaa! jeg runna det.... Det eneste som gjør far cry dårlig er vanskeligheten på de 2 siste brettene! urk! Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 ok. har stillt disse spørsmålene noen ganger nå men.. Fra missionnen Steam å utover.. hvor mange missioner er det igjen får spillet er ferdig.. Å!! hvor mange av disse missionene er det med disse "mutantene" ? Eksempel: det er igjen 10 missions å det er 8 mission med disse mutantene Lenke til kommentar
TDK Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 det er 12 missions igjen. 9 av disse er med mutanter. Det blir værre jo lengre du kommer. ble du livredd av de første mutantene kan du bare legge fra deg spillet.... Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 det er 12 missions igjen.9 av disse er med mutanter. Det blir værre jo lengre du kommer. ble du livredd av de første mutantene kan du bare legge fra deg spillet.... Jeg synes de første mutantene skremte deg mer enn de som kommer senere. Det blir for mange av dem og det blir en vane. Det trekker ned spillet litt Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 det er 12 missions igjen.9 av disse er med mutanter. Det blir værre jo lengre du kommer. ble du livredd av de første mutantene kan du bare legge fra deg spillet.... Jeg synes de første mutantene skremte deg mer enn de som kommer senere. Det blir for mange av dem og det blir en vane. Det trekker ned spillet litt Enda en ting som gjør spille mer kjedelig ( synes jeg ) Lenke til kommentar
TDK Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Enda en ting som gjør spille mer kjedelig ( synes jeg ) Synes du at det er kjedelig at du blir vant til monstrene?? Du vil virkelig skvette like mye hele tiden som du gjorde første gangen? Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Enda en ting som gjør spille mer kjedelig ( synes jeg ) Synes du at det er kjedelig at du blir vant til monstrene?? Du vil virkelig skvette like mye hele tiden som du gjorde første gangen? Nei. sier ikke det. men liker personelig mest realisike spill eller det du bare skal drepe menesker.. Noen kanskje synes jeg er kjedelig i spill veien. men tru meg, jeg er ikke det Det er bare at jeg håpet at Farcry var litt mer realistisk Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 eg spele lite far cry fordi det er for det meste gørr kjedeleg, men eg høyrte monstra var bra så då får eg prøve det allikavell Lenke til kommentar
speed-man Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Er det bare de samme monstrene helle tiden eller kommer det noen nye etterhvert..har akkuratt komt forbi "treehouse" Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Er det bare de samme monstrene helle tiden eller kommer det noen nye etterhvert..har akkuratt komt forbi "treehouse" det er fleire forskjellige mutantar trur det skal vere 7 forskjellige (er ikkje heilt sikker) Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (monster=mutanter i denne posten) Må legge min støtte til de som sier at monstera ødelegger FarCry. De første bretta var jo konge, så begynnte man og se monstera. I starten var det greit når man hørte noen skrik og bare så noen skygger springe vekk fra blodige lik, og man fikk litt av den samme følelsen som man fikk på de første bretta i unreal(det er noe skummelt der ute, som piner deg ved å holde deg uvitende). vendepunktet for meg ble når jeg kom inn i et rom med 2 eller 3 mutanter som hjerneløst tredde seg på riflen min(les:prøvde og hoppe og slå ned meg) etterfulgt av at jeg serverte en håndfull med bly i hver av de stakkarane. Da var det bye bye Jack Carver, hallo Serious Sam! AI'en til menneskemotstandere var bra, men de har desverre kopiert noe kode fra quake eller doom(virker det som) når de skulle gi AI til monstera. Jeg kan ikke si at jeg blei noe skremt av monstera i FarCry, det er liksom begrensa hvor mange ganger man blir skremt av monster som hopper fram rett forran deg(uansett hvor stygge/skummle de ser ut). Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Monstre, hyff, i noen spill går det ann, som Half-Life, men jeg syntes historien til Far Cry klarte seg fint uten monstrene, når monstrene kom ble alt bare latterlig i min mening. Gal vitenskapsmann, "Wohpdidu!" Lenke til kommentar
GSM Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Monstrene i Farcry er jo tøffe de. og de hører til historien i spillet. For ikke å glemme at de er pokkers skumle og. Men noen spill blir helt ødelagt når det kommer monstre. som f.eks return to Wolfensteineller hva det no heter. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Er poenget med å spille at du skal gjøre/oppleve noe urealistisk? Ta Splinter cell... Du blir ikke Sam Fisher av å bli med hæren ned til Langtvekkistan!!!? INGEN her på dette forumet kommer til å gjøre ting man gjør i SC, men alikevel er det ganske realistisk. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 *Grøss* måtte du ta opp igjen denne tråden? Det blir bare en stor mutant krangel.... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Kan fortsette "krangelen" jeg da. AI'en til menneskemotstandere var bra, men de har desverre kopiert noe kode fra quake eller doom(virker det som) når de skulle gi AI til monstera. Savnet teamplay mellom monstrene (monstrene ja. Seff er de det) men også mellom menneskene. Jeg syntes også at monstrene skulle ha vært noe annet enn rosa/hvite. Jeg savnet også en mer snikete og skummel type monster, fordi de fire jeg kan huske var jo alle dumme som brød. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Savnet teamplay mellom monstrene (monstrene ja. Seff er de det) men også mellom menneskene. Soldatene samarbeider dersom de vil ta deg. Men da må det være flere som har sett deg. Hvorfor skulle mutantene kunne samarbeide? De er jo primater, de har ikke kommunikasjon til å bruke taktikk. De er som omtrent alle monstre, uforutsigbar (bortsett fra Big Guys'ene da). Jeg syntes også at monstrene skulle ha vært noe annet enn rosa/hvite. Jeg savnet også en mer snikete og skummel type monster, fordi de fire jeg kan huske var jo alle dumme som brød. De er jo bare primater på "drugs", oversprengte kropper får en noe lik farge. De er forresten også gråaktig. De småe har også pels på ryggen. Savner også noen mere slue monster, men det kommer forhåpenligvis til 2'ern Endret 21. april 2004 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå