Gå til innhold

Noe som gjorde farcry dårlig

Anbefalte innlegg

Hei..

har sotte å spillt farcry i noen timer nå. å synes det er helt KONGE... helt til jeg oppdaget at det kom "monstere" i research levelen.. hadde lyst til å gi farcry en sterk 6'er men ente opp med en svak 3'er å det er bare fordi disse monsterene dukket opp...

Hva synes dere om at de er der ? jeg synes personelig at de er der bare for å "ødelegge" moroa.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell.. jeg bare håpet på at det var et mer realistisk spill.... synes personelig at spill med monstere er kjedelige :cry:

Btw: er i en mission kalt treehouse.... dritt level :p har komme til en lab eller noe sånnt. ikke starten men litt lengere uti.... skal finne en person... er jeg langt i fra ferdig med den missionen? å er der flere missions med disse monsterene ?

ikke foretell meg om missionen bare om de kommer flere ganger å om jeg snart er ferdig med denne............

Lenke til kommentar

Er forsåvidt enig i at monster-spill generelt ikke er så artige som "realistiske" spill, men i farcry må jeg si jeg tror det hadde blitt mer kjedelig å skulle gå rundt å skyte mennesker resten av spillet framfor noen vanskeligere (og skumlere!) monstere. Monsterne gjør spillet mer interessant.

Lenke til kommentar
vil du ha realisme så spel americas army.........eller verv deg sjølv som fn soldat og gjør noko fornuftig nedi krigsherja land

å klage på at monstre ødelegger eit spel er like dumt som svaret mitt

Nei det er det ikke, svaret ditt er latterlig, monsteret er en stor del av spillet, liker du ikke de så er du jo ille ute, og den fn-kommentaren er bare for dum, kan ikke folk snart se forkskjell på ønsket om mer realisme og ønsket om absolutt realisme?

Det blir like teit som om jeg sier, jasså du liker monstre i far cry, hvis du vil ha monstre, så spiller du doom2, mye flere monstre der.

AtW

Lenke til kommentar

Å bare drepe mennesker blir vel da litt kjedelig? Samme gjelder å bare drepe monstrer, så jeg syns det er fint med litt blanding i Farcry jeg :)

Man går innover en mørk gang stille og rolig, PLUTSELIG dukker det opp en svær monster som får deg til å hoppe et par cm fra stolen. Dette liker jeg, og sikkert veldig mange andre og. Men sånn følelse kan ikke en uslig soldat få til i spillet, utenom det er veldig veldig mange soldater samtidlig da, men da blir opplevelsen anderledes.

Endret av HoLy_CoW
Lenke til kommentar

For det første så er det ikke monstre! Det er mutanter, eller primater som er blitt eksprimentert på. Handlingen fåregår i 2020, så det hadde aldri blitt 100 % realistisk uten mutantene heller. Synes det er greit med monstre i spill, får akkurat som en annen sa, skremmer mutantene nesten livet av deg noen ganger. Noen ganger bare ler jeg etter det ellers får jeg skjokk ellers blir jeg bare helvetes forbanna. KONGE SPILL FORRESTEN! :thumbs:

Lenke til kommentar

Greit nåkk.. men er de i hele spillet i fra missionen steam? eller blir d bare menesker etterpå igjen ?

Får hvis jeg skal vær ærlig synes jeg monstre "mutanter" or whatever gjør spill dødens kjedelig..

( men det er min mening )

men uansett.. blir de der i hele spillet ?

Lenke til kommentar
Greit nåkk.. men er de i hele spillet i fra missionen steam? eller blir d bare menesker etterpå igjen ?

Får hvis jeg skal vær ærlig synes jeg monstre "mutanter" or whatever gjør spill dødens kjedelig..

( men det er min mening )

men uansett.. blir de der i hele spillet ?

Dødsens kjedelig å bli skremmt likeskiten ut av ?

Høres mer ut som du er en kjedlig person. ;)

Btw. spilte akkurat nå og det er sørens meg vannvittig skummelt med de mutantene.

Er ikke kommet lenger enn at jeg har funnet Val. (I'm CIA!!! *For en bombe*)

Skvatt som bare rakkern da jeg hørte brøl bak meg. Snudde meg og skjøt så vidt en mutant for så å bli angrepet fra en annen kant.

Klarte så vidt å skyte den.

Ellers fortsatte jeg å løpe ut i skogen pga. mer og mer "mutant-skrik".

Endte opp med at jeg løp rett inn i en flokk med "guards" og Jack Carver RIP. :cry:

Lenke til kommentar

Jeg liker overhodet ikke monstre. Er livredd de. Kom akkurat inn i hulen der monstrene kommer første gang. Klarte ikke å spille mer. Måtte slå av. Pyse, det er det jeg er. PYSE, hører du. PYYYSE. Får se om jeg er tøffere i morgen.

Får roe nervene med litt BF-V. Ingen monstre der iallefall. ;)

Synes uansett at det passer inn i historien. Så spillet blir ikke ødelagt av den grunn.

ps. Klarte aldri å spille doom, Half-Life og RTCV særlig lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...