indal Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Jeg har et EPoX 8RDAE hovedkort, når jeg plugger inn min Nomad MuVo mp3-spiller på 64mb, så låser pc'n seg. Har prøvd formatering 3 ganger, defragmentering 2 ganger, virus-scan and you name it.. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Noen gode tips til hva jeg kan gjøre? Alle svar blir høyt verdsatt, på forhånd takk! Endret 2. april 2004 av indal Lenke til kommentar
Ola_os Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 hva med drivere? firmwareoppgraderinger? funker den i andre maskiner? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 www.nomadworld.com www.europe.creative.com disse kan sikkert hjelpe deg. Lenke til kommentar
Zlascher Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg har akkurat samme problemet med min Muvo 128mb.. Låser seg nesten alltid når jeg plugger den inn i usb porten. Problemet er at det ikke hjelper med nye drivere eller firmwareoppgradering.. Lenke til kommentar
Budull Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 @ Zlascher: Har samme problemet... Men har mista kvitteringa og får ikke bytta... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Ta kontakt med creative support, kanskje dei kan hjelpe litt meir enn kva butikken som solgte produktet kan gjere. mvh JanEirik Lenke til kommentar
indal Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Jeg har omsider klart å løse problemet mitt! Det de fleste trenger tror jeg, er å laste ned den nyeste Firmware oppgraderingen fra http://www.creative.com ----------------------------------------------------------------------------------------------- Det funka i hvertfall for meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå