Sir_cruz Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 hvorfor jeg denne mellingen på blue screen den teller også til 100 så slår den seg av PCen altså !? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 hvorfor jeg denne mellingen på blue screen den teller også til 100 så slår den seg av PCen altså !? Kan skyldes feil på RAM'en din, eller at systemet ikke har nok minne til å avslutte den kjørende prosessen. Du kan prøve å sette mer virtuelt minne til maskinen. 1. Høyreklikk på Min Datamaskin, velg "Egenskaper".2. Gå til "Avansert". 3. Under ytelse velger du "Instillinger". 4. Gå til "Avansert". 5. Velg "endre" under virtuelt minne 6. Sett "Startsstørrelse" til det samme som "Maksimal størrelse". 7. Trykk "ok" 3 ganger. Dette burde fungere, men ingen garantier. Lykke til. Lenke til kommentar
digiconsult Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Har samme problem med W2k pro... Men ingen flere prosesser en før kjører, noen som har kjennskap til dette? Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Defekt minne eller noe annet hardware er min erfaring. I mitt tilfelle var det defekt HK. kan prøve tipset til jallakim, og det vil kanskje bli mindre feilmld. Men du blir neppe kvitt det Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Dette kan komme av hva som helst, hardware eller software problemer. Mye info her: Demystifying the 'Blue Screen of Death' Inside the Blue Screen Men så har dette absolutt ingenting med Internett & Nettverk å gjøre. Prøv å poste i rett kategori neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå