siggizz Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Jeg har tenkt å overklokke litt....og finns det noen gode temperatur målere eller får jeg bare holde meg til bios-målern....og apropos bois-temp-målern....er den rett hele tiden ?? siggizz Lenke til kommentar
jooey Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Hello siggiz=P ta dæ en titt her=P http://www.overklokking.no/guides/tempmeas...sure/index.html dær står allt du træng å vette :wink: :smile: :razz: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Multicom har noe saker. Vedder på at Microplex og 3DFXCool har noe og. Clas Ohlson har forøvrig termometere til 50-lappen. Lenke til kommentar
jason Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Quote: On 2002-03-30 00:46, sosohal skrev:Clas Ohlson har forøvrig termometere til 50-lappen. Er ikke disse runde og ikke flate ute ved sensoren? Hvis dette fremdeles er tilfelle så er det vel ikke alltid så lett å få de montert så nære prosessoren en ønsker. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Jo, stemmer. Tenkte kanskje du kunne modde disse på en eller annen måte. Er det ikke det de gjør på ok.no da? Ellers har jeg brukt en slik og teipa den fast på harddisken. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå