Gå til innhold

Doom3 skjermkort

Vigji^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sikkert den alpha'n som ble lekket for en meget god stund siden..

uansett, tror dagens R3x0/nv3x vil gjøre en god jobb i doom3, budsjett kortene vil mest sannsynlig ha litt problem på full guffe men highend kortene vil greie jobben fint. og spekulere på hva nv40/r420 vil gjøre i ett spill som ikke er lansert og når kortene heller ikke er lansert ser jeg på som liten vits i å diskutere.

Lenke til kommentar
Nå vet vi mye mindre om R420 en NV40 da....

er sikkert NV40 er overlegen mot R420 i doom3, det tviler jeg på!

Jeg har ikke sagt AT NV40 vil bli bedre enn R420 i Doom III men mye TYDER på det ;)

Og ja: Det er Paris Hilton på min avatar :love:

Endret av Merlin
Lenke til kommentar
Jeg tror faktisk at for en gang skyld at nVidia og et spill er "The way it's meant to be played" Iallefall når det gjelder dagens skjermkort. Det har vist seg at OpenGL er nvidia sitt felt

Yupp, der har du det. Om man er smart når man ser på benchmarks av de forskjellige kortene så ser man et fint mønster der nVidia kort nesten alltid vinner på benchmarks med OpenGL-applikasjoner.

Det er tross alt derfor John Carmack holder med nVidia. Rett og slett fordi de vet opengl rendering.

Lenke til kommentar
Jeg tror faktisk at for en gang skyld at nVidia og et spill er "The way it's meant to be played" Iallefall når det gjelder dagens skjermkort. Det har vist seg at OpenGL er nvidia sitt felt

Yupp, der har du det. Om man er smart når man ser på benchmarks av de forskjellige kortene så ser man et fint mønster der nVidia kort nesten alltid vinner på benchmarks med OpenGL-applikasjoner.

Det er tross alt derfor John Carmack holder med nVidia. Rett og slett fordi de vet opengl rendering.

Noe som selvfølgelig forklarer at de viste fram Doom 3 med Radeon 9700 pro kort ved fjorårets E3 messe. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...