Dux ducis Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Clan wars Jeg har sett meg om etter noen Clan wars(CW) til oss i Gamercraft, dette er våre motstandere: Liste over klanene med kontaktinfo: cxg, som du finner på #cxg @ Quakenet og i Clan cxg på b.net. Mirage, som dere finner på #Clan-Mirage @ Quakenet og i Clan cm på b.net. Unwin, som du finner på #uwin @ Quakenet og i Clan uwin på b.net. wSm, som du finner på #wSm@ Quakenet og i Clan wsm på b.net. wob, som du finner på <vet ikke> og i Clan wob på b.net. Vi har noen flere tilbud som er litt uklare, har ikke oppgitt så mye info osv. En vanlig Clan war består av: 2x 2vs2 runder hvor hver runde er har 3 kamper(bo3). 3x 1vs1 runder hvor hver runde er har 3 kamper(bo3). Dette betyr at vi kan ha 3 forskjellige personer som spiller 1v1 og 4 forskjellige personer som spiller 2v2 Sånn kan du melde deg på: Nick: <ditt navn> Ønsket spilltype: <2v2 eller 1v1> Når passer best: <Når kan du spille> Skriv dette her i denne tråden! Blir du ikke tatt med i første clan war blir du det i en av de andre, vi har jo mange tilbud. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg er med. Nick: gc-vaskiZ Spilletype: 2vs2 Passende tid: Egentlig når som helst. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Nick: gc-JayHeM Ønsket spilltype: 1v1 Når passer best: Onsdag til fredag etter 1700 og hele lørdag. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Nick: gc-Dynamo Ønsket spilltype:1vs1 Når det passer best: hm.. egentlig når som helst. Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg er med. Nick: Gc-midgetslayer Spilletype: 2vs2 Når det passer? Aner ikke i grunn. Bare finn et tidspunkt, så får vi håpe at jeg kan. Lenke til kommentar
MoR9HeUs Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Nick: gc-MoR9HeUs Ønsket spilltype: 1v1 eller 2v2, spiller ingen rolle Når passer best: Mandag til Mandag helst etter 19.00 men det kan justeres... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Nick: gc-Ildfuggern ønsket spilltype: helst 2vs2. 1vs1 går også helt fint Passer best: Aner egentlig overhode ikke. Påskeferien er et eneste stort spørsmålstegn. Jeg kan hvertfall fram til førstkommende søndag, og fra søndagen etter. Hvis det ikke blir i påsken, kan jeg de fleste dager. Bare si noe, så passer det sikkert. Endret 2. april 2004 av Josten Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Nick: gc-ptv Ønsket spilletype: 2v2 Tidspunkt kan jeg ikke si, i utgangspunktet kan jeg være med når som helst... Endret 7. april 2004 av ptv- Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Vi har fått tilbud om clan war mot Kake! Laget for CW mot Kake: 1v1: Dynamo, JayHeM og Matmoms. 2v2: vaskiZ, Midgetslayer, Mor9heus og Ptv. CW ferdig! Endret 28. april 2004 av Zythius Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Når vil dere ta CWen mot Clan-Mirage?? Kunne det passet en dag neste uke? Tror det passer best for oss da Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg kan spille i 1mot1... gc-Anarion Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg er med neste gang det er... ønsket spille type: 1v1 gc-beast Lenke til kommentar
Same- Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Nick: <gc-bAss> Ønsket spilltype: <2v2> Når passer best: <når som helst> EDIT: Egentlig 1v1 også Endret 25. mai 2004 av Same- Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 jeg er gjerne med: NICK: gc-lordzyfex ønsket spilltype: 2vs2 (aller helst 3 eller 4 vs 4 men det er ikke et alternativ) når: rundt 14.30 til 16.00 på hverdager og nårsomhelst ellers Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei å, er det noen muligheter å joine klannen igjen? Håper på at noen spiller fremdeles. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hei å, er det noen muligheter å joine klannen igjen? Håper på at noen spiller fremdeles. Sjekk gosucraft og kontakt gamercraft En av de kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå