enmannen Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Aldri vært borti før, men som topic sier så får jeg altså ikke mer harddiskplass selv om jeg sletter ting! Har akkurat slettet en .iso på flere GB, samt noen filmer, men det blir ikke større plass på disken.. Har 2 disker i maskina (begge seagate barr.) Samme prob gjelder begge, så det er nok software-relatert. Noen som har forslag? (det eneste jeg har gjort utenom det vanlige i det siste er å installere Norton AV) Lenke til kommentar
laerda Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Kan det være noe sånt gjenopprettingsgreier, at ting blir lagra i tilfelle du vil gå tilbake til et tidligere stadie? hvet ikke hvordan det funker, for personlig skrur jeg av alt sånt hadde jeg vært deg, så ville jeg sjekket ut om det var noen steder på disken som tok opp uforholdsmessig mye plass Endret 2. april 2004 av MaxTiger Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Norton lagrer alle tingene i norton protecta recycle bin så sjekk denna så skal det nok ordne seg! Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Norton lagrer alle tingene i norton protecta recycle bin så sjekk denna så skal det nok ordne seg! Ahh der ja, det gjorde susen. Norton møkk. Bruker ikke papirkurven og er ihvertfall ikke interessert i Norton sin. Takk! Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 bare å høyre klikke på papirkurven på desktoppen, velg tøm papirkurv og så slett norton protected files. Så vips er det problem løst. Syntes at dette er en genial oh-shit_backup_rutine egentlig jeg. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Norton lagrer alle tingene i norton protecta recycle bin så sjekk denna så skal det nok ordne seg! Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå