crapgame Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 som sikkert mange andre har jeg fått en beskjed om at jeg har blitt innrulert av vernepliktsverket og jeg tenker på å søke på Oversettingskompaniet i Ingeniørbataljonen, men vet ikke stort om det så derfor lurer jeg på om noen har noen erfaringer rundt dette. må man ha gått noen spesielle linjer for å komme inn i Ingeniørbataljonen? Takker for alle svar Lenke til kommentar
goggys Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 http://www.mil.no/haren/6div/Ingenior/star...47242#tjenesten. Les litt på denne siden du. Gva med å ta en titt på google neste gang. Tok meg 2 sek å finne denne linken Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 har seff funnet den selv, men jeg spurte vel ikke etter hva forsvaret mente jeg lurer på hva andre som har vært der har opplevd og mener om det. Lenke til kommentar
zehn Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Alle kan komme inn i ing bataljonen. Oversetting kan muligens være greit det, men bare husk at det blir sykt kaldt ut på havet. Og du kommer også til å oppholde deg endel på skjold. Skjold = En militær leir+ noen hus og noen småbutikker langt inni skogen Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Alle kan komme inn i ing bataljonen.Oversetting kan muligens være greit det, men bare husk at det blir sykt kaldt ut på havet. Og du kommer også til å oppholde deg endel på skjold. Skjold = En militær leir+ noen hus og noen småbutikker langt inni skogen Husker jeg ikke helt feil var det pr. Juni 1998(da jeg dimmet) 1stk Samvirkelag, 1 postkontor(kan være nedlagt), 1 Statoil(solgte mest motorsager og hadde lite kioskvarer da jeg var der), 1 Shell(også knøttliten, men mer kiosk enn statoil), 1 Kro, 1 kjøreskole, 1 kiosk(utenfor Holmen leir i det minste), 1 Pub(eneste!) og Kro, Velferden. Skal du dit, sørg for å ha nok lesestoff eller kom deg bort derfra så ofte som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå