DraZeN Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Logitech prisguide Noen som vet noe om dette setter, om det er noe bra?? -Rekkevidde -Batterilevetid -Funker til spill? Evnt. dette: Logitech. Endret 2. april 2004 av DraZeN Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 tja sikkert greit, men jeg ville valgt en annen mus til spilling, en i MX serien til logitech f.eks. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Eneste trådløse musen jeg har greid å spilt med er MX900 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Dette er et UTROLIG bra tastatur med tanke på prisen: https://prisguiden.no/produkt/1706 Slenger du på en Intelli Explorer 4.0/3.0 så blir det KNALL. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 lagger ikke trådløse ting a? Jo, i noen tilfeller. Har bare hatt problemer med de trådløse tingene jeg har hatt. Headset med dårlige frekvenser, tastatur og mus som ble frakoblet hver gang mobilen lå ved siden av å ringte osv.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hvilken type tastatur/mus har du hatt? microsoft eller logitech? Har mange duppedingser, mobil, pda, osv uten å oppleve lagg eller at tingene har koblet seg i fra... det må ha vært feil i noen av enhetene dine siden de koblet seg i fra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå