Ingar Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 ITavisen har testet mange nye telefoner nå, bla; SX1, 6600, 6230, T630. Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 IT-Avisen vil jeg si har gjort et svært uklokt valg ved å legge absolutt alle mobiler i samme kategori. En stakkar som ikke har peiling og er ute etter en enkel mobil vil ikke akkurat bli så klok på den resultatlisten... Lenke til kommentar
Habla Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Var mye SE på toppen der :-) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) helt enig... Umulig å se forskjellene mobilene innimellom, ihvertfall ikke med en gang. Endret 2. april 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 IT-Avisen vil jeg si har gjort et svært uklokt valg ved å legge absolutt alle mobiler i samme kategori. molna: "Ingen kategorier Tidligere hadde ITavisen.no tre forskjellige kategorier som vi testet telefoner i. Dette har vi nå gått bort fra og alle telefoner vil man få opp i en stor oversikt. Dette er fordi vi så at kategoriene fløt mer eller mindre over i hverandre, og at såpass mange mennesker shoppet telefoner fra de forskjellige kategoriene. Vi har også bestemt oss for at det for ITavisen.nos lesere er en fordel å få alle testene presentert på samme måte. Derfor har vi også introdusert det klassiske ternignkastet på mobiltesten også. Den store oversikten vil ha oversikt over telefonene, med pris og terningkastet, samtidig som man vil ha mulighet til å sortere ut fra navn, pris og terningkast." Lenke til kommentar
Habla Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Remerser....har du hatt p900 lenge? La merke til det nå at du hadde p900 i din signatur. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Remerser....har du hatt p900 lenge?La merke til det nå at du hadde p900 i din signatur. ..og hvorfor brenne av over seks lapper, når du er så fornøyd med din 6600? Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 ingar: ja, og så? Jeg mener da fortsatt det er uklokt, men IT-Avisen har nok gjort det for å gjøre det enklest mulig for seg selv. De har ikke vært så veldig oppdatert med nye tester det siste året, noe de løser med kortere tester uten oppdeling i kategorier. Har mye mer tro på Amobil. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) IT-Avisen vil jeg si har gjort et svært uklokt valg ved å legge absolutt alle mobiler i samme kategori. molna: "Ingen kategorier"--> bla. bla. bla...... //KUTTE PÅ QUOTEN\\ Man kan fortsatt være uenig Dessuten bør hver mobile vurderes mot sin pris og målgruppe ikke all in one... Fks. kan du jo ikke måle en Ferrari 360 imot en Chrysler Voyager, begge er jo iforskjellige prisgrupper og har en heeeeeeeeeeeeeelllllltttttt forskjellelig målgruppe... EDIT: en liten haug med leifer Endret 2. april 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 (endret) molna: Jeg er helt enig med deg jeg. Er bare det at jeg ville gi deg en begrunnelse for hvorfor ITavisen hadde droppet kategorier.. EDIT: Remerser: Er du paranoid? har jeg gjort noe slemt mot deg? Har jeg vært frekk mot deg? Bare lurte på hvorfor brenne av seks lapper.. har ikke gitt deg noen råd, akuratt som jeg ville sløst de bort på deg.. Endret 2. april 2004 av ingar Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 molna: Jeg er helt enig med deg jeg. Er bare det at jeg ville gi deg en begrunnelse for hvorfor ITavisen hadde droppet kategorier.. EDIT: Remerser: Er du paranoid? har jeg gjort noe slemt mot deg? Har jeg vært frekk mot deg? Bare lurte på hvorfor brenne av seks lapper.. har ikke gitt deg noen råd, akuratt som jeg ville sløst de bort på deg.. Nei, han er ikke paranoid, slutt med de tåpelige spekulasjonene dine.. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Kaller IT-avisen det der tester? I ingressen til testen av 6600 skriver de at "her er vårt førsteinntrykk" eller noe sånt. Hvordan kan de sette terningkast på et førsteinntrykk? Nei, lenge leve Amobil! Endret 2. april 2004 av Tjohei Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hvordan kan de sette terningkast på et førsteinntrykk? Nei, lenge leve Amobil! godt poeng Lenke til kommentar
Normann Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Syns mobil testene på IT avisen og dinside er de tåpligste som finnes... Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 molna: Jeg er helt enig med deg jeg. Er bare det at jeg ville gi deg en begrunnelse for hvorfor ITavisen hadde droppet kategorier.. EDIT: Remerser: Er du paranoid? har jeg gjort noe slemt mot deg? Har jeg vært frekk mot deg? Bare lurte på hvorfor brenne av seks lapper.. har ikke gitt deg noen råd, akuratt som jeg ville sløst de bort på deg.. Remerser er nok ikke Paranoid, det er det jeg som er..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå