fjordir Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 jeg skal kjøpe meg pc som jeg hovedsakelig skal bruke til hjemmestudio. dvs: ta opp, redigere og brenne ut musikk. noen som har peiling på hva jeg burdekjøpe? har bortimot 15 000, og jeg har litt lyst til å spille et og annet spill i tillegg. ikke så krevendes spill som f.eks. farcry, men nesten... gi meg et hint om du trenger mer info.. amd eller intel er samma for meg.. Lenke til kommentar
XiFF Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hjemme musikk studio og ikke video studio altså? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Med 15000 kan du nok kombinere en pc til hjemmestudio og en skikkelig spillemaskin til en og samme pris Dermed kan du spille de mest krevende spillene samtidig som du driver med redigering osv.... Lenke til kommentar
XiFF Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 problemer er at real time proff video redigerings skjermkort som har evnen til å adde FX real time koster endel mer og er ikke så godt egnet til å spille på ^^ da mener jeg om du vil ha proffe saker. Lenke til kommentar
XiFF Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Er dette med eller uten skjerm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå