traskas waits for alice Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Kabinettet og PSU er helt ålreit det.. =) Det blir ikke noe kjølig drift hvis du klokker den til 3200+ men den skal ikke koke heller. Veldig fint det siste oppsettet.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Kabbis og PSU er greit nok . Hvis du ikke skal overklokke extremt da med vcore på 2v og slik . Men mild OC til f.eks xp3200 skulle være greit . Personlig ville jeg valgt Aopen H600B med den herlige PSU'en man får med . Varmt ! fixer man med kabinett vifter og en god cpu kjøler som den du har valgt . .... Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Ja, men på komplett har de ikke H600B. Men jeg har hørt at kabinettet sendes i egen pakke og gir ekstra porto uansett, så det har ikke noe å si om jeg bestiller fra HWB.no? EDIT: Litt mye uansett Endret 3. april 2004 av reeeeg Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Ja, men på komplett har de ikke H600B. Men jeg har hørt at kabinettet sendes i egen pakke og gir ekstra porto uansett, så det har ikke noe å si om jeg bestiller fra HWB.no? EDIT: Litt mye uansett tro du tar feil der, det sendes som eget kolli, men du betaler ikke ekstra frakt for det. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Da går jeg for det siste oppsettet jeg lagde. Men trenger jeg noen ekstra kabler eller noe slikt, eller er det bare å bestille og få det hjem og sette opp? Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg har 768MB minne. Nok, men ikke mer! Driver du med 3DstuidioMAX, photoshop, musikk, opera og en del andre ting samtidig, blir rammen fort slukt. Men, siden han her skal kun spille, holder det i massevis med 512. Den dagen spill krever mer enn det, får du heller kjøpe deg en ny en, evt. en helt ny PC (i lang framtid) Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Bra oppsett... Mye for pengene ass... Får vel gratulere med ny PC på forskudd Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) tror det er ei stund før spill kommer til å "kreve" 1024mb ram, men det er nokk ikke så lenge før man merker at man burde/kunne ha 1gig ram Farcry sine high specs: CPU: P4 3GHz eller A64 300+/A64 FX-51 Ram: 1024MB Skjermkort: 9800pro eller FX5950 dvd: 16x recomended: CPU: P4 2GHX eller XP2000+ Ram: 512B Skjermkort: 9500/Geforce 128MB dvd 8x selv sitter jeg med en mellomting av disse og kan IKKE kjøre alt optimalt, så det er nok en grunn til at den har så stort krav på high Endret 4. april 2004 av Goodall Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Jeg tror 512mb minne er nok i første omgang. Hvis jeg får problemer kjøper jeg en 512mb eller 256mb brikke i tillegg. Men hvis jeg får tilsendt dette, er det bare å skru sammen og starte morroa? Eller trenger jeg kabler o.l i tillegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå