Trio Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) mobilland så jeg var litt billige, men de er vel litt for lite etablert til at jeg hadde kjøpt der.. Du finner jo altids noen gode tilbud på komplett og mpx som er de største i norge.. har gode erfaringer derifra Endret 2. april 2004 av Trio Lenke til kommentar
Star Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 synes generelt mpx er billigst Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 synes generelt mpx er billigst Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 mobilland så jeg var litt billige, men de er vel litt for lite etablert til at jeg hadde kjøpt der.. Du finner jo altids noen gode tilbud på komplett og mpx som er de største i norge.. har gode erfaringer derifra Så litt på prisene til mobilland. Det virket jo som om det var ganske billig der da. Men jeg har aldri hørt om denne nettbutikken før da Lenke til kommentar
tor1986 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Siba.no er en billig nettbutikk Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Etter at elkjøp senket prisene på mobiler uten abonement, så vil jeg nå si at de er billigst på mobiler uten abonement. Har sjekket priser opp mot mpx og komplett, pluss andre mobiler i prisguiden, og med frakten som kommer på nettbutikkkjøp, så er de dyrere enn elkjøpbutikkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå