Windoge Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Fikk meg nytt lydsett her forleden. Problemet er at jeg kun får lyd i 2 av høytalerne av gangen. Det vil si Rear right og Rear left. Eller Centre og sub. Eller Topp right og Topp left høytalerne. Har ikke mye peil på høytalere, så er det noe logisk forklaring på dette? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hvilke høytalere er det? Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 hvis du kjører stereo lyd på et surrond annlegg så får du kun lyd i 2 kanaler Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Går ut i fra at noe i windows må endres, men sliter litt med å finne ut hva. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Gjelder dette overalt? Altså spill osv. eller bare musikk? Lykort har du? Må kanskje inn å stille på "speaker settings" eller noe lignende. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Gjelder dette overalt? Altså spill osv. eller bare musikk?Lykort har du? Må kanskje inn å stille på "speaker settings" eller noe lignende. Alt. Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Prøvde å hjelpe en kar med lignende problemer, prøv noe av det jeg har skrevet her... Lenke til kommentar
lumpen Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) En kamerat hadde samme problemet...han fant ut at det var noe med innstillingene på lydkortet...men jeg kan desverre ikke huske va det var Endret 4. april 2004 av lumpen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Virker som det er en bug i enkelte lydprogram. I Winamp og WMedia player så får jeg ting til å fungere som de skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå