JoeDohn Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Har spilt PGR2 i et par måneder nå, og har ingen planer om å slutte med det første. Når jeg var på Gamestation sist uke så jeg Sega GT Online til £19.99, hvilket ikke er en dum pris for et Live-spill. MEN - er det verdt det? Hva skiller det fra PGR2? Er det noe som er bedre? Hvordan er Live-delen? Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg vil annbefale deg å sjekke ut Dtm Race Driver 2 (Toca) når den kommer nå i april.Har testa en beta versjon og dette spillet er fantastisk,spesielt online.Den har options som PGR2 og Sega Gt Online bare kan drømme om.........jeg vet får jeg har begge 2. For det første....spillet er utrolig variert:Rally,nascar,F1 og vanlig banekjøring......mest av det siste. I online spillinga kan man være opp til 12 spillere samtidig og hvis det bare er feks 2 spillere så kan man fylle opp med cpu biler der man velger hvor gode og aggresive disse skal være.Man kan skru av/på damage osv........velger du sistenevnte så bør man kjøre litt pent så man ikke vraker bilen. Grafikken på spillet er minst like god som PGR2. Sega Gt online synes jeg var en gedigen skuffelse..... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Hovedgrunnen til at jeg spør er fordi jeg skal over til England igjen i helga, og grunnen til at jeg spør spesifikt om Sega GTO er pga pris og tilgjengelighet. Bytter ikke PGR2 med NOE annet bilspill - og i alle fall ikke et fullpris som ikke er kommet ut ennå. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Dette er ikke så aktuelt for deg men du bør teste denne senere når den er utgitt. PGR2 er et fantastisk bra spill men jeg likte den nye Dtm alså bedre pga at spillet er mye mere variert med masse ekstra option muligheter.Spillet har også en manuell clutch funksjon option som jeg ikke har sett i andre bil spill før.Nevnes bare for å vise hvilke mange muligheter spillet har. Har alikevel ingen problemer med folk som vil synes PGR2 er bedre da jeg spiller den mye selv Sega Gt er vel grei nok den hvis du finner den billig Endret 2. april 2004 av dudley.no Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Skaffa meg Sega GT 2002 Online selv når jeg var i england for en stund siden. Er absolutt ikke skuffa. MYE spill for den prisen og kjempegøy online Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Dette er ikke så aktuelt for deg men du bør teste denne senere når den er utgitt. PGR2 er et fantastisk bra spill men jeg likte den nye Dtm alså bedre pga at spillet er mye mere variert med masse ekstra option muligheter.Spillet har også en manuell clutch funksjon option som jeg ikke har sett i andre bil spill før.Nevnes bare for å vise hvilke mange muligheter spillet har. Har alikevel ingen problemer med folk som vil synes PGR2 er bedre da jeg spiller den mye selv Sega Gt er vel grei nok den hvis du finner den billig Spillet heter TOCA Race Driver 2. DTM er navnet i Tyskland. Formel 1 har det ikke, det nærmeste du kommer er Formel Ford (som er en artig klasse, for all del). Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 ok,jeg ser ikke noe særlig forskjell på noen av bilene i spillet vs Schumacher sin F1 bil så derfor kaller jeg det F1 løp/bil.Aldri vært inntressert i F1 så det er vel der det ligger..... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 ok,jeg ser ikke noe særlig forskjell på noen av bilene i spillet vs Schumacher sin F1 bil så derfor kaller jeg det F1 løp/bil.Aldri vært inntressert i F1 så det er vel der det ligger..... Når jeg tenker meg om er det vel en "open wheels"-klasse som ligger nærmere F1 enn Formel Ford, men fortsatt ikke F1. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 PGR2 er et genialt! Man trenger ikke noe møl av et spill, Sega GT Online, i tillegg til PGR2... Jeg synes ikke det i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå