Gå til innhold

Minnebrikke

Anbefalte innlegg

Er det maksimumsstørrelse på bare 32 mb? Er ikke det litt litt lite hvis man skal bruke det til mp3-spiller? Velg denne siden, Så velg "Sammenlikne Nokia 6230 med" og velg en hvilken som helst mobil, Så blar du ned til "System". Der står det maxminne. Er det ikke plass til mer? :ermm:

Edit: Ikke det at jeg kommer til å kjøpe denne telefonen, ihvertfall ikke for å bruke den som mp3-avspiller. Bare sånn til info til den som undrer...

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel det jeg har hørt nokia si er at de ikke anbefaler brikker over 128mb. Den bare leveres med 32mb

det er mye nokia sier I alle fall PIXEL jævelskapet som jeg har iritert meg over på min 6600 !! æææ blir gal ! men nokia har bra telefoner som støtter opp til 512 mb i alle fall på 6600 !! den er jo power oxo da ! ;)

Lenke til kommentar
Vel det jeg har hørt nokia si er at de ikke anbefaler brikker over 128mb. Den bare leveres med 32mb

det er mye nokia sier I alle fall PIXEL jævelskapet som jeg har iritert meg over på min 6600 !! æææ blir gal ! men nokia har bra telefoner som støtter opp til 512 mb i alle fall på 6600 !! den er jo power oxo da ! ;)

6230 er enda mere power tlf så det så.. skifta fra 6600 til 6230 og angrer ikke

Lenke til kommentar
Det er mye nokia sier I alle fall PIXEL jævelskapet som jeg har iritert meg over på min 6600 !! æææ blir gal ! men nokia har bra telefoner som støtter opp til 512 mb i alle fall på 6600 !! den er jo power oxo da ! ;)

skifte skjerm..? (Ja, det er gratis...)

QUOTE (RaW_DeNiM

)

6230 er enda mere power tlf så det så.. skifta fra 6600 til 6230 og angrer ikke

Sier ikke herved at 6230 er en dårlig telefon, jeg personelig kunne aldri ha gått over til å ikke ha en eneste symbian telefon... Har altfor mye fordeler for meg....

Mye jeg kan gjøre med 6600, som ikke 6230 klarer ;)

Lenke til kommentar
Det er mye nokia sier I alle fall PIXEL jævelskapet som jeg har iritert meg over på min 6600 !! æææ blir gal ! men nokia har bra telefoner som støtter opp til 512 mb i alle fall på 6600 !! den er jo power oxo da ! ;)

skifte skjerm..? (Ja, det er gratis...)

<!--QuoteBegin-RaW_DeNiM

+--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (RaW_DeNiM

)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->6230 er enda mere power tlf så det så.. skifta fra 6600 til 6230 og angrer ikke

Sier ikke herved at 6230 er en dårlig telefon, jeg personelig kunne aldri ha gått over til å ikke ha en eneste symbian telefon... Har altfor mye fordeler for meg....

Mye jeg kan gjøre med 6600, som ikke 6230 klarer ;)

koster penger å skifte skjerm hvis man ikke oppfyller pixelkravene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...