mobil_brukeren Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Hei.. Jeg lurer på hvordan kan jeg gjøre en pc om til en tynn klient? hvilken programm vare er det jeg trenger? Bare et spm til er det ICA og Citrix Metaframe XP man må ha for å kjøre det? noe mer?' Takker for svar Endret 2. april 2004 av mobil_brukeren Lenke til kommentar
scar Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 jeg vet det finnes en linux distro som kun er en tynn klient. Bravida demonstrerte denne på en konfreanse jeg var på. Men jeg husker ikke hva den heter. den booter bare på en diskett og legger inn nødvendig programvare fra en server, deretter koblet til valgt terminal server. Lenke til kommentar
AMJ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Bravida/Linpro skal ha utviklet en løsning som heter "MultiFrame". Skal kunne kjøre både på pc'er og ekte tynnklienter. Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Remote Desktop i XP. Eller "Koble til eksternt skrivebord" som det heter på norsk. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 okey i tbg komune btuker de noe som heter dr dos men finner det igen steder Lenke til kommentar
It's me Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Software-, ikke hardware-relatert. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg