Gå til innhold

RADEON 9800

(ODIN)

Anbefalte innlegg

Hei.Har nettopp kjøpt et nytt hightech radeon 9800 excalibur pro skjermkort til maskinen min.Har byttet fra nvidia 4800 ti se,men føler ikke at forskjellen er like overaskende som expeditøren som solgte kortet til meg sa det skulle bli.Nå har jeg aldri prøvd radeon før men forsto det slik at dette kortet virkelig skulle sparke fra seg?Er det noen innstillinger jeg må passe på?... eller har jeg kjøpt katta i sekken?

Hvis noen kunne hjulpet meg med gode ATI råd ville jeg satt pris på det da jeg ikke er noen skjermkort ekspert,forsåvidt ganske ny for PCer generelt

På forhånd takk :blush::blush::blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

først, du bør formatere og innstalere alt på nytt

ytelsen fra ti4800se til 9800pro erke så stor i dx8 spill, har begge korta selv så jeg vet dette, men hvis du prøver f.eks far cry så vil du merke forskjell

altså 9800pro er et veldig bra kort for framtida, mens ti4800se er veldig bra fram til i dag, 9800pro tar over der ti4800se slutta, omtrent som speedometerne i ll tempo giante :D

installer 3dmark 01se/03 og kjør de, og si hva du scorer plus si hva resten av pc'en din består av, så kan vi si om det yter som det skal

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
først, du bør formatere og innstalere alt på nytt

ytelsen fra ti4800se til 9800pro erke så stor i dx8 spill, har begge korta selv så jeg vet dette, men hvis du prøver f.eks far cry så vil du merke forskjell

altså 9800pro er et veldig bra kort for framtida, mens ti4800se er veldig bra fram til i dag, 9800pro tar over der ti4800se slutta, omtrent som speedometerne i ll tempo giante :D

installer 3dmark 01se/03 og kjør de, og si hva du scorer plus si hva resten av pc'en din består av, så kan vi si om det yter som det skal

Riktig...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...