Gå til innhold

Får ikke alt på very high

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker du på der du velger system speed eller hva det står ? der du kan velge. low.medium.high,very high ? jeg tok autodetect, da viste den medium, så satte jeg den på high.. funker som smurt :)

Hva er sys specen din ? kan jo være noe med den som gjør til at du ikke klarer very high

Lenke til kommentar

Når vi snakker om sola..

Hva trengs det får å kjøre very high lag free ?

jeg kikket hva jeg hadde.. alt var på medium untatt water som var very high...

i vannet så har jeg 36fps men fremdeles lagFREE i jungle osv..

Men grafikken er fremdeles VIDUNDERLIG

har:

AMD [email protected] ghz

Radeon 9800 PRO@XT

512DDR PC2700

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Tenker du på der du velger system speed eller hva det står ? der du kan velge. low.medium.high,very high ? jeg tok autodetect, da viste den medium, så satte jeg den på high.. funker som smurt :)

Hva er sys specen din ? kan jo være noe med den som gjør til at du ikke klarer very high

Jeg har:

XP2500+ (Barton)

NF7-S v2

512MB TwinMOS m/Winbond 3200

PowerColor 9800 Pro

WaterChill @ 7volt

Lenke til kommentar

High er bra nok. ser liten forskjell mellom high og very high. Spiller selv med very high og ultra high med bra fps dvs 30-90. Vannet på ultra high istede for

very high gir stor visuell forskjell ,siden du får 100% nøyaktig refleksjon av alt og alle på ultra. De som ikke klarer very high bør som sakt ikke fortvile.

Lenke til kommentar
Tenker du på der du velger system speed eller hva det står ?  der du kan velge. low.medium.high,very high ? jeg tok autodetect, da viste den medium, så satte jeg den på high.. funker som smurt  :)

Hva er sys specen din ?  kan jo være noe med den som gjør til at du ikke klarer very high

Jeg har:

XP2500+ (Barton)

NF7-S v2

PowerColor 9800 Pro

WaterChill @ 7volt

Hmm..Nesten samme systemet til meg..

NF7-S

[email protected]

512ddr pc2700

hercules 9800pro@xt

Men til meg kommer det til å lagge på high trur jeg, fordi jeg har bare ca 30fps

offtopic: opplever du lagg ? har du mye fps ? hvor mye AA og AF i windows ? hvor mye AA i spillet ? ( low, medium, high )

Ontopic: Hm trur ikke noen av oss to klarer å få til very high lag free.. vi har for lite ram.. kan være derfor du ikke kan sette på very high..

not sure......

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Tenker du på der du velger system speed eller hva det står ?  der du kan velge. low.medium.high,very high ? jeg tok autodetect, da viste den medium, så satte jeg den på high.. funker som smurt  :)

Hva er sys specen din ?  kan jo være noe med den som gjør til at du ikke klarer very high

Jeg har:

XP2500+ (Barton)

NF7-S v2

PowerColor 9800 Pro

WaterChill @ 7volt

Hmm..Nesten samme systemet til meg..

NF7-S

[email protected]

512ddr pc2700

hercules 9800pro@xt

Men til meg kommer det til å lagge på high trur jeg, fordi jeg har bare ca 30fps

offtopic: opplever du lagg ? har du mye fps ? hvor mye AA og AF i windows ? hvor mye AA i spillet ? ( low, medium, high )

Ontopic: Hm trur ikke noen av oss to klarer å få til very high lag free.. vi har for lite ram.. kan være derfor du ikke kan sette på very high..

not sure......

Har alt på standard.

Lenke til kommentar

not sure......

Det er nok rammen som er flaskehalsen hos dere ja.

hmm, men jeg får ikke stilt på dem i det hele tatt.!!!

Spillet loader og der den slutter å loade så bare står den stille,

Lenke til kommentar

Har du prøvd å skru ned aa og af på skrivebordet til gfk ditt? Jeg ser at du har moddet gfk fra pro til xt, du har ikke hatt problemer i noen andre spill?

Den eneste gangen jeg fikk stopp i far cry var når jeg hadde klokket litt, ikke gfk. (Men det var fullt og helt min egen feil, klokket bare cpu opp fra 3 til 3,3 uten å gjøre noe med rammen, og da gikk det til :devil: )

Dette blir vel som å banne i kirka, men hva hvis du prøver å klokke litt ned. Så kan du jo se om det kanskje hjelper.

Lenke til kommentar
Har du prøvd å skru ned aa og af på skrivebordet til gfk ditt? Jeg ser at du har moddet gfk fra pro til xt, du har ikke hatt problemer i noen andre spill?

Den eneste gangen jeg fikk stopp i far cry var når jeg hadde klokket litt, ikke gfk. (Men det var fullt og helt min egen feil, klokket bare cpu opp fra 3 til 3,3 uten å gjøre noe med rammen, og da gikk det til :devil: )

Dette blir vel som å banne i kirka, men hva hvis du prøver å klokke litt ned. Så kan du jo se om det kanskje hjelper.

Jeg greide å kjøre alt bak high, men på high lagga det!!!

Tror det er rammen min

Lenke til kommentar
Synes 512 mb ram burde holde i massevis jeg!

Virker som spillbransjen ikke er helt enig, både Far Cry og BF:V går mye glattere med 1GB minne.

Dette er en utvikling som jeg synes er helt teit da recommended er på 256-512 mb. Spillselskapene kan ikke anbefale noe som lagger. For å anbefale eller forsikre om at minnet er nok må det i alle fall flyte i spillet :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...