Gå til innhold

mååå bare få det utta meg

Anbefalte innlegg

maaange spiller cs.. noen spiller q3.. nesten ingen spiller ut.. hvorfor? fordi i cs trenger man 0 skills.. i q3 trenger man litt skills... men i ut er man fortapt uten skills.. og 95% som spiller den typen spill mangler netopp det.. skills.. derfor spiller "ingen" ut.. men "alle" spiller cs..det er vel den enkle forklaringen på hvorfor cs er så bra i "alles" øyne.. og ut er så dritt.

jada det har sikkert vært sagt 1000ganger før her og alle veit det frafør å blahblah og jeg er bare dom i hode som skriver sånne ting her men nå har jeg sittet irritert meg over det så lenge og helt plutselig bare måtte få det ut av meg et eller annet sted og dette var det første som slo meg.. sorry hvis det var upassende og dere trenger ikke fortelle hvor dust jeg er i hue som kommer med sånne poster menmen hejdå

*phew*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

enig, noobs som suger i alle slags spill bare kjøper en awp og fragger alle sammen og tror de er skilled -awp'erne skulle fått 1poeng for hver 7. kill siden awpen er så god/lett.

men uten awp så er jo cs bare skamfett og det beste balanserte spillet jeg vet om etter sc.

det er ikke noe gøy og være target practice for de som har spilt spillet mye, jeg kunne nok knust deg 100 ganger i sc så spurt hvorfor du ikke gadd mere.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-29 21:29, andjoha skrev:

maaange spiller cs.. noen spiller q3.. nesten ingen spiller ut.. hvorfor? fordi i cs trenger man 0 skills.. i q3 trenger man litt skills... men i ut er man fortapt uten skills..

mao passer CS ypperlig for oss som liker og koble av med litt spilling av og til, men ikke er hardcore gamere :smile:

CS er gøy fordi du kommer lett inn i det, mange spiller det, det er passe (u)realistisk og det er lagd på HL. Det jeg irriterer meg mest over er:

- folk som klager på cheatere. De ødelegger spillet mer enn cheaterne selv

- folk som maser om awm og at man ikke trenger skills i CS. Det er som regel folk som ikke kan bruke awm selv, de har gjerne spilt en stund og stagnerer i utviklinga som spiller. Å bli tatt av awm eller HS er da ekstra irriterende siden man dør momentant. For min del virker det som om det beste laget alltid vinnner (over noen runder) og de beste spillerne ligger som regel på topp. Hvis man ikke trenger skills i CS burde du klare og spille mot en av folka i NiP og vinne av og til? Personlig tror jeg du ville blitt knust

Litt kjipt å kjøpe UT og Q3 kun for multiplayer. Å kjøpe Half-Life er det beste spill kjøpet jeg noen gang har gjort.

Lenke til kommentar

Jeg spiller UT kanske må bare si at CS er dritt kjedelig altfor treikt og Quake 3 vell de lager litt mye lyder disse folkene. Men lightning er vel kanske mye bedre i CS enn i Ut da spesielt disse nødlampene har de jobbet mye med.

Lenke til kommentar

UT er mye meir populært enn q3

dei blei og solgt en del fleire kopier av UT

UTdemoen er den andre mest nedlasta demoen på fileplanet

Men i Noreg så er det knapt nokon som tør å spela UT

nokon meiner det pågrunn av grafikk and av at 'det er for lett'

Lenke til kommentar

helt feil anders leipland, du sier de som er imot awp er de som ikke "kan" bruke den, en del awp'ere lider av selvdigging, tror de er skilled på awp og mye bedre enn alle andre - når noen sier noe imot awp så kommer den irriterendes barnslige leksa om at de ikke er gode/de er noobs/ de kan ikke bruke awp/ bare noobs blir drept av awp/ bare noobs er offensive/awp er skill/det er en del av spillet/det er realistisk/ bruk det selv osv etc etc.

disse ødelegger veldig mye av moroa - skal faktisk være litt gøyt og avslappendes og spille, ikke flaming om hvem som er noob.

alle våpen er skill, awp er det våpenet i cs som krever minst skill og det er det som det er desidert enklest og få kills med. hvorfor? det er fordi det er ubalansert - en kule dreper og aimen er perfekt uansett avstand.

scout er mere balansert, det tar tid og skyte de to kulene med scout som er nødvendig for og drepe og iløpet av denne tiden har fiendene tid til og drepe scouteren.

når en T sikter inn døra over broen på italy så har ikke de som kommer ut der sjanse, derfor går jeg aldri den veien :smile: pleier å løpe gjennom huset til den siste døra før jeg snur, blir som regel 2-3 kills der.

det som er leit med awp er at det blir en camperstrike tendens.. begge lagene får awp så er det ingen som stormer, de som gjør det blir bare target practise og blir offer for de barnslige kommentarene jeg skrev over og for en del noobs/statshorer/snipere med awp. det eneste lure er og vente på at fienden løper inn i din line-of-sight og ikke at du går inn i hans og overrasker ham. det blir det en tålmodighetsprøve så jeg forstår godt og er enig i at cs i bunn og grunn suger for de som ikke liker og sitte iro og leke point-and-click.

uten awp så er det total balanse mellom defense og angrep nesten. det er synd det er så få som benytter seg av det, stormer 15-16 stk en vei så slakter de lett motstanderen sine små grupper på 1-6 spillere.

kort sagt, awp er ett awful møkka våpen - de awp'erene som kommer med de barnslige kommentarene jeg skrev over er ikke det de selv tror de er.

Lenke til kommentar

Quote:

jada det har sikkert vært sagt 1000ganger før her og alle veit det frafør å blahblah og jeg er bare dom i hode som skriver sånne ting her men nå har jeg sittet irritert meg over det så lenge og helt plutselig bare måtte få det ut av meg et eller annet sted og dette var det første som slo meg.. sorry hvis det var upassende og dere trenger ikke fortelle hvor dust jeg er i hue som kommer med sånne poster menmen hejdå

hørt om "komma"?

folk spiller det de syns er gøy. at børti millioner spiller CS og ingen spiller UT, sier vel sitt.

og ellers, gratulerer til el_polla, som klarer å gjøre enhver tråd om til en "awp suger, det er ikke skills å bruke awp, etc."-klagesang.

Lenke til kommentar

men herregud da!awp/awm ditt awp/awm datt...awp/awm er et våpen i CS og det er ikke feigt å bruke det våpnet! Man dreper som oftest med 1 skudd med det våpenet,men hva så? Alle kan jo kjøpe det våpnet så hvorfor alle klager over awm/awp skjønner jeg ikke...

Så har vi det der med "no skillz" da...Er en person som dreper deg med awp/awm 10 ganger på rad dårlig?NEPPE!For den fyrn har nemlig drept deg 10 ganger uten at DU klarte drepe han, så det gjør han ikke til en "no skillz" person!

"awp-hore" leser man ofte når man spiller CS,men jeg har ALDRI lest "m4a1-hore"! Hvorfor ikke? Hvorfor er ikke m4a1 et våpen som gjør at en person er feig?m4a1 er jo ett ut av de bedre våpnene i CS(etter min mening),men jeg leser aldri at noen reagerer på det.

headshot:

hvis man blir drept av et headshot så sier mange:GULL!men er det GULL etter den 14'ende gangen du blir drept av den samme fyrn?NEPPE!så siden mange klager over HS så må jo det våpnet de bruker være feigt,siden han klarte drepe deg med det...(litt rart "kapittel" men men...)

Så har vi det med at awp=feig(nok en gang):

Hvis en T kommer løpende i en trang gang med den pistolen som de starter med, og han treffer på en CT med auto-hagla, er den CT'en feig da?Han har jo et våpen som vil knerte den stakkars lille T'n på null komma niks! Men vil den T'en reagere når han blir drept(stor sjanse for at han dør)??NEPPE!men straks noen blir drept av AWP/AWM så syter de som oftest!

AWP/AWM er et meget bra våpen til å forsvare med!Ta feks de_dust:hvis alle CT'er hadde AWP/AWM så ville T'ene måtte gjennomgå et helvette for å få plantet den bomba!Så sånn sett så er AWP/AWM et meget godt våpen...

Camping og awm/awp er irriterende,men ALLE camper litt!!(ikke prøv å si:men jeg har da aldri campet jeg!)...

Personlig så liker jeg IKKE awm/awp!Jeg bruker den BARE hvis jeg har 0$ og må starte med pistolen(dvs at jeg plukker den opp enn eller annen plass på brettet...)

Våpnene jeg bruker mest er nok:

CT: T:

mp5 mp5

m4a1 ak47

tmp sg552

så som en liten konklusjon på min forelesning:

awp er et våpen som er i CS og som kan brukes...FACE IT!

hhhmm...NÆÆÆ!!jeg gidder ikke lese over alt jeg har skrevet for å sjekke om jeg har noen feil/NÅNNSENNS der...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-30 04:21, juzamsig skrev:

men herregud da!awp/awm ditt awp/awm datt...awp/awm er et våpen i CS og det er ikke feigt å bruke det våpnet! Man dreper som oftest med 1 skudd med det våpenet,men hva så? Alle kan jo kjøpe det våpnet så hvorfor alle klager over awm/awp skjønner jeg ikke...

Så har vi det der med "no skillz" da...Er en person som dreper deg med awp/awm 10 ganger på rad dårlig?NEPPE!For den fyrn har nemlig drept deg 10 ganger uten at DU klarte drepe han, så det gjør han ikke til en "no skillz" person!

"awp-hore" leser man ofte når man spiller CS,men jeg har ALDRI lest "m4a1-hore"! Hvorfor ikke? Hvorfor er ikke m4a1 et våpen som gjør at en person er feig?m4a1 er jo ett ut av de bedre våpnene i CS(etter min mening),men jeg leser aldri at noen reagerer på det.

headshot:

hvis man blir drept av et headshot så sier mange:GULL!men er det GULL etter den 14'ende gangen du blir drept av den samme fyrn?NEPPE!så siden mange klager over HS så må jo det våpnet de bruker være feigt,siden han klarte drepe deg med det...(litt rart "kapittel" men men...)

Så har vi det med at awp=feig(nok en gang):

Hvis en T kommer løpende i en trang gang med den pistolen som de starter med, og han treffer på en CT med auto-hagla, er den CT'en feig da?Han har jo et våpen som vil knerte den stakkars lille T'n på null komma niks! Men vil den T'en reagere når han blir drept(stor sjanse for at han dør)??NEPPE!men straks noen blir drept av AWP/AWM så syter de som oftest!

AWP/AWM er et meget bra våpen til å forsvare med!Ta feks de_dust:hvis alle CT'er hadde AWP/AWM så ville T'ene måtte gjennomgå et helvette for å få plantet den bomba!Så sånn sett så er AWP/AWM et meget godt våpen...

Camping og awm/awp er irriterende,men ALLE camper litt!!(ikke prøv å si:men jeg har da aldri campet jeg!)...

Personlig så liker jeg IKKE awm/awp!Jeg bruker den BARE hvis jeg har 0$ og må starte med pistolen(dvs at jeg plukker den opp enn eller annen plass på brettet...)

Våpnene jeg bruker mest er nok:

CT: T:

mp5 mp5

m4a1 ak47

tmp sg552

så som en liten konklusjon på min forelesning:

awp er et våpen som er i CS og som kan brukes...FACE IT!

hhhmm...NÆÆÆ!!jeg gidder ikke lese over alt jeg har skrevet for å sjekke om jeg har noen feil/NÅNNSENNS der...

Jepp..m4ai er et av de våpnene som er lettest å drepe en kar med. Det beste allround-våpnet. Så folk skal egentlig holde kjeft når folk bruker sniper..

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-29 21:29, andjoha skrev:

maaange spiller cs.. noen spiller q3.. nesten ingen spiller ut.. hvorfor? fordi i cs trenger man 0 skills.. i q3 trenger man litt skills... men i ut er man fortapt uten skills.. og 95% som spiller den typen spill mangler netopp det.. skills.. derfor spiller "ingen" ut.. men "alle" spiller cs..det er vel den enkle forklaringen på hvorfor cs er så bra i "alles" øyne.. og ut er så dritt.

d er latterlig å se hvor mange som prøver å skryte på seg skill med et eller annet latterlig argument.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-30 11:19, El_PoLLa skrev:

colten rocker, og jeg dreper mere med det enn noe annet våpen, synes silenceren skulle kostet en del ekstra, jeg er i alle fall 3 ganger bedre med silencer enn uten.

Er enig i dette. Silenceren er spesielt god i mørke rom som f. eks. bak en kasse. Drepte mange på den måten. Pga. den beskjedne lyden blir man drept før man fatter hvor den kommer fra. Dessuten er det mindre sjanse for å bli sett i mørket.

Men ikke drep for mange.... da vet du hva som skjer. Men men....alle som har spilt CS vet jo hvordan stemningen på serverne er nå for tiden så jeg skal ikke bable mer om det.

Sveinl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...