Treblad Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Heisann! Jeg er veldig desperat her, ettersom hver gang jeg trykker på "My Computer" (eller tilsvarende, f.eks "My Documents" osv.) blir PCen bare helt blå (ikke bluescreen, men samme blåfarge som bakrunnen min på skrivebordet har...). Etter få sekunder med blå skjerm, kommer PC-en tilbake til stedet det var i stad (altså, hvis jeg var inne på IRC, er jeg fortsatt inne på IRC etterpå), men jeg kommer likevel ikke inn på "My Computer"! Jeg har prøvd og prøvd, restartet og restartet, men det funker ikke! Hva skal jeg gjøre? Noen som kan hjelpe? Det hadde jeg satt HØYST pris på! Mvh, Treblad. Lenke til kommentar
indal Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Prøv å defragmenter harddisken. Endret 2. april 2004 av indal Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 AMD Duron 650 MHz 384 MB SD-ram GeForce 2 MX 32 MB Noe mer du lurte på? Lenke til kommentar
indal Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Har hatt et lignende problem, du kan også prøve å starte opp i sikkerhets modus. Har du windows XP? Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Denne er feilpostet. Prøv Programmer --> windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg