indal Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg har et ATI 9600pro, jeg lurer på om jeg kan få noe extra ut av dette kortet, ved flahing eller overklokking. Hvordan program kan jeg bruke eventuelt..? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=227750 søk, eller let etter informasjon først? ATI tool er genialt, og det sikreste jeg selv har anvendt. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 RivaTuner er det beste "manuelle" klokkeprogrammet Finnes på Guru3d. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 smak og behag man trenger ikke å bruke noe "find max clock" om man ikke vil pekerne gå sidelengs framfor oppover/nedover så er kanskje det din egen "ting" uansett, det å kunne finne artifacts som en ellers ikke ser (og som ikke er heldige) er mye bedre. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Vil du finne artifacts er det bare å kjøre Artifacts tester som følger med Omega driverne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå