DevN Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Uff da, ser ut til at CS stjeler de ord fra andre språk! Pro > Professional > Profesjonell Gamer > Spiller Profesjonell spiller > En som spiller et bestemt spill (el. flere), men som er på et høyere nivå. Nå nekter jeg ikke for andre påstander, da det kan gi litt flere meninger, pluss at CS har sitt eget språk! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Skins er teit, ettersom det gir deg både fordeler og ulemper in-game (luringer kan for eksempel finne på å mekke høy lyd på silenca våpen osv). Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Hehe, mekka sjøl ei gang, skrudde av lyden på AWM og laga skin som matcha bakgrunnen på de_dust og prøvde å lage gjennomsiktig, men det funka ikke.... Da hadde jeg d gøy på lan da Endret 4. april 2004 av uberhunter Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 hvis noen vet om noen gode skin sider...pliis si det til meg jeg er HEKTA på skins.. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hva tror du MacGyver hadde gjort? Han hadde tatt oppe lommekniven og funnet en eller annen måte for å finne noen skin-sider. Hva gjør du da? Du går på GOOGLE.COM! Anbefaler deg å "avhekte" deg fra skins, greit man bruker skins hvis de ikke gir deg en fordel som andre ikke får, men er du totalt hekta er det bedre at du lærer deg å spille uten skins også. Uff, nå er jeg lei av å leke Dr. Fordel Von Andre Får. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Hva tror du MacGyver hadde gjort?Han hadde tatt oppe lommekniven og funnet en eller annen måte for å finne noen skin-sider. Hva gjør du da? Du går på GOOGLE.COM! Anbefaler deg å "avhekte" deg fra skins, greit man bruker skins hvis de ikke gir deg en fordel som andre ikke får, men er du totalt hekta er det bedre at du lærer deg å spille uten skins også. Uff, nå er jeg lei av å leke Dr. Fordel Von Andre Får. ja jeg kan dette med google... men jeg orker ikke å leite gjennom alle de tusen sidene som kommer opp, det er jo sikkert noen av dere som vet om noen gode sider!? vet om csnation og clandeadgoat.gunshop Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 CSNation game-fusion CS skins skin-shack counter-strike-dl.com Clan-DeadGoat Gun Shop Counter-Strikeshome Her har du noen URL'er som jeg tok meg tid til å finne Have fun Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 najs... TAKK SKAL DU HA Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 med hvilket program,kan man lage egne skins? noen som kan noe om det? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 milkdrop, tror det er en tutorial på skinshack eller cs nation Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 noen som har laga skins? hvis du har det,så har jeg noen spørsmål... -er de bra? -hvilket våpen\player har du laget skin til? -1.5 eller 16? -kan du legge dem til her? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Har lagt inn en del skinz, og de fleste våpnene sitter på venstre hånd når jeg spiller og jeg har satt default right handed. Hvordan får jeg våpnet til på høyre hånd? Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 hva syns dere om skins til cs?bra eller dårlig? syns det er supert jeg....en av grunnene at jeg ikke har gått lei av cs Skins er ho så kjedelig! Man mister jo hele cs følelsen! CS er en fin AK og en treffsikker Colt! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Har lagt inn en del skinz, og de fleste våpnene sitter på venstre hånd når jeg spiller og jeg har satt default right handed. Hvordan får jeg våpnet til på høyre hånd? noen skins har det sånn at det bare går an å ha det på venstre hånd,eller høyre hånd Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Men på screenshots så ser jeg at dem har våpnet på høyrehånda, mens når jeg har lagt inn skinz'et så er våpnet på venstre hånd? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Default right handed? Altså cl_righthand 1? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 altså skins til 1.5 var på høyre side som standard skins til 1.6 er på venstre side som standard hvis du spiller med 1.6, kan/bør du ikke bruke skins fra 1.5, med mindre du bruker bare skins fra 1.5, ettersom man da vil få forskjellige side på hånda med forskjellige våpen alt etter hvilken versjon det skinnet er fra.. prøv å legge "cl_righthand 1" inn i userconfig.cfg fila (du må kanskje opprette den selv) i cs 1.6. hvis våpenet kommer på feil side, prøv, "cl_righthand 0".. alle skins på CSnation som jeg linka til tidligere har bare 1.6 skins.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 det er en stund siden jeg drev med dette skin-styret. men før var det iallefall slik at det var en model til høyrehånda og en til venstrehånda. Dette har de skiftet (var det i 1.5 tro? ) til at det er bare en model som spillet vender om selv. Men hvis du bruker høyrehånda i CS og legger en en model vil jeg tro den legger seg på venstrehånda (dette har vel noe med modellen å gjøre og tenker jeg). Så hvis du da bytter hånd, vil alle de andre modellene komme på venstre og den nye på høyre. Så da sier det vel seg selv at du må først bytte og deretter legge inn modellen. Og min mening om skins er at det bare er tull. Å bytte om våpenmodeller gjør vel egentlig ingenting, men å bytte ut modellene på folka og lydene er noe man ikke burde gjøre da dette kan gi fordeler eller til og med bakdeler (mange modeller har jo kamuflasjefarger som kan være ganske dumt i noen baner ). Men det er jo fordelene som er værst da dette.. ja.. gir deg fordeler i forhold til de andre spillerne Jeg hadde en tid f.eks CT-modeller som hadde de mest synlige fargene man kunne bruke. Da skjønte jeg ikke at dette var ganske ille (men så spilte jeg nå bare public og da). Men jeg skjønner jo hvorfor man gjør det. Særlig nye lyder gir deg en ny følelse i spillet. Men jeg råder dere til å spille med slike ting default. Det er best slik Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 sier kisen med julenisse skin på hitler men jeg er til dels enig..."juksing" med skins tar jeg avstand fra, men grafikk oppdateringer er med på å gjøre spillet mer intressant og bedre å spille i mine øyne..tror jeg hadde gått lei for lenge siden hvis jeg måtte spille med de gamle original modellene...når man lissom kan legge inn M4 modeller som er bedre enn de som er i far cry idag, så sier det litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå