Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synest det er bra. En grunn er at, som du på en måte sa, at man ikke går lei cs. Men så er det noen negative ting også da. Noen servere tar skins som "cheats", eller du må ha orginal skinns. Skins gjør at jeg får en annen "følelse" for, i dette tilfelle, et våpen. F.eks hvis jeg har en annen skytelyd til colt, kan jeg føle at jeg treffer bedre. Det blir lissom et annet våpen.

Men nå bruker jeg orginal skins. Har ei zip-fil jeg har laga, som inneholder skinns til alle våpene og folkene på cs, noen maps osv osv... ;)

Lenke til kommentar

CS Nation

jeg ser ikke noe problem i skins hvis man ikke bruker dem for å få en "unfair advantage", dvs, skins som gjør at hele CT blir blå og T blir røde er bogus...våpen lyder også. Men skins som gjør at spillet ser bedre ut (f.eks. høyere poly count på våpen for at de skal se smooth ut) ser jeg ikke noe problem med.

Lenke til kommentar

vel, jeg liker clean cs og, men pa en annen mate.

de skinsa som jeg bruker er hoy poly versjoner av alle 3rd person vapnene.

de er konvertert fra 1st person modellene, dermed ser alle vapen som ligger pa bakken og som er i henda pa fiender mye bedre ut.

jeg bruker og en hoypoly/bedre teksturer pa de originale ct og t modellene, men de ser fortsatt omtrent ut som de gamle, bare bedre :p

men, helt andre modeller og slikt er jeg ikke interessert i.

Lenke til kommentar
forresten newt32......har du den zip-fila liggende på nettet?

Nei. Ikke enda, men jeg kan sikkert fikse den til deg... Det er skins til alle våpene og alle "folkene". Lyder til de fleste våpene også.

si fra når den er på nett da :)

nå har det kommet en ny cs realism pakke,csrufe....for 1.6 ;)

fe=final editon

Endret av t0mm3n^_
Lenke til kommentar

Folk med skins på pub bryr meg ganske lite igrunn.. Ettersom jeg skjeldent gidder å spille det.. men bruker man skins i Online Cuper o.l så blir det som en cheat, man kan legge inn spike models osv som gjør det lett for deg og se om noen sitter bak kassene etc.. Akk vel det er mitt syn på det..

EDIT:

Thanez er god ja.. kjenner han :) teite bergenser :p

Endret av proeSS
Lenke til kommentar

jeg MÅ spille med skins jeg...ettersom det mangler noen filer fra original cs :cry:

graffiken er helt mongo på original cs,siden filene mangler :ermm:

derfor MÅ jeg ha skins...

feilmeldingen som kommer opp sier at det mangler gfx-shells og sånn drit! :dontgetit: !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...