Hell Toupée Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Driver å konfigurerer en HP Procurve 2524-svitsj via terminal. Skal gi denne en ip, men får det ikke til... Har sett på hp.com og funnet en "manual", men denne var svært uoversiktelig. Noen som har en oppskrift? Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 joda.. kan vi ta det på msn? [email protected] Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Har nettopp funnet det ut etter 1 1/2 times knoting Måtte bøye meg i støvet til slutt og spørre, men jeg fant det altså ut. Ellers takk for hjelpen Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Har nettopp funnet det ut etter 1 1/2 times knoting Måtte bøye meg i støvet til slutt og spørre, men jeg fant det altså ut. Ellers takk for hjelpen Du kan jo poste løsningen her da. Så slipper vi at fler får unødvendig hodebry Endret 2. april 2004 av jallakim Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Hehe, det var så vanskelig som å skrive "setup" i terminalprompten. Da kommer det og en konfig-sak hvor du bla. a. kan taste inn riktig ip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå