sim Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 "Mullah Krekar reiser til Hamar i påskeferien" hadde vært en ypperlig avisoverskrift, bortsett fra at mullah'en kanskje ikke feirer påske ;p Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 *nå er jeg glad jeg ikke skal til TG* Men tanken på å miste alle dere kjøre www.forum.hardware.no folka *buhu* Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hadde nesten vært bra om noen hadde gjort det. Nyhetene er så kjedlige for tiden, atte. Kjedlige lyheter ?? ranet i stv var da jammen ikke kjedlig da Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 En ting til. Vi er et flyknings paradis, hvorfor skulle de bombe oss. Det er som å ta sine egende. Det er jo mange fra landa til terroristenne som flykter til norge, hvorfor ta et slikt snillt land. Hehe denne leste jeg mens jeg hører på radioen om at de skal gjøre det lettere å kaste invandrere ut av landet:P Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 ........kaste invandrere ut av landet:P Ulovlig = out ya go...! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Helsikke jeg som hadde tenkt til og dra neste år, men nå begyner jeg virkelig og lure:/ Endret 7. april 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 ja faen.. Når du nevner det.. Bomber de TG i år er vi screwed til neste år.. Gasser de steder er det en ørliten sjangs.. Men forhåpenligvis så tør de ikke da.. 1 ting til som gjør stedet atraktivt som terrormål, det er et historisk sted pga OL.. Lenke til kommentar
kag Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hadde nesten vært bra om noen hadde gjort det. Nyhetene er så kjedlige for tiden, atte. Kjedlige lyheter ?? ranet i stv var da jammen ikke kjedlig da Innlegget mitt svar skrevet før ranet i Stavanger. Sjekk datoen. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Vi e bønda i fra noooooord.... Sitter på tG nå og ser opp mot inngangene, fremdeles ingen paniske turbankledte galinger som har kommet inn. Enda. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 -"The bomb has been planted" "tikk takk, tikk takk....." KABOOOOOMM!! Terrorist win! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 -"The bomb has been planted" "tikk takk, tikk takk....." KABOOOOOMM!! Terrorist win! Lenke til kommentar
data-alex Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Er dette virkelig et tema på HARDWARE.no ? Tror jeg må sjekke adresse feltet.. Joda! Det var jo det! Jaja, kan bli kjedelig med hardware preik hele tiden og Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 se på kategorien; off topic D: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå