Gå til innhold

TG - terrormål?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sant nok, men vi er så absolutt ikke et usannsynelig mål :)

Med tanke på at Madrid var et nøye planlagt terrormål hvor terroraksjonen kom 911 dager etter 11/9 (sykelig nøye), tror jeg neppe vi blir bombet før vi har fått has på disse terroristene.

Joda, men den flisa kan vi snu på også, og se det som at det hele kanskje var et signal om at DE har kontrollen, de kan slå til når de vil, og hvor de vil.

Lenke til kommentar

En MSN samtale jeg hadde.....

They say that blacks aint got no friends! says:

les igjen på side til nettavisen som jeg ga

***660 kilo dynamitt er stjålet fra et ammunisjonslager utenfor Gol i Hallingdal.

I tillegg er det stjålet drøyt 5.000 fenghetter fra lageret, som ligger 4 kilometer utenfor Gol i retning Åsgardane, melder NRK.***

............drøyt 5.000 fenghetter fra la.........

En til hver av dere...

Stian -----> Lillebror! | Nytt nr alle sammen; 46053164 | www.pollution2003.tk | www.vegiboys.com <-- Nytt fett design! says:

hahaha

Stian -----> Lillebror! | Nytt nr alle sammen; 46053164 | www.pollution2003.tk | www.vegiboys.com <-- Nytt fett design! says:

5000 selvmord

:p

hehe... seriøst.. Tror dere blir bomba ass.. 

kult og tenke på?

hahah

mhm

dritkewlt

hehe...

har du sett 11 koblinga mellom september 11.?

oi?

det har jeg ikke tenkt på

||

:s

de bygningene raste den 11. i oppreist form så de ut som et 11 tall, madrid greiene var den 11...

satt og tenkte nå

det er sykt da

oi?

ahaha

og siden det er 911 dager etter, blir det som å varsle noe ille nummeret 9 1 1 vettu (pruken i USA)

Dato for TG, 7. til 11. april.

11 April...

sier det deg noe.. ?

SLUTT DI HORE!

Det er sykt hvis man tenker etter det som ble nevnt der med masse 11- tall, bygningene, datoene, også må dere ikke glemme at TG sluttern den 11. Så pass dere natt til 11. April dere som drar... :)

Lenke til kommentar

Hvis du leter så kan du finne syke tall-sammenhenger til det meste.

Nå kommer jeg ikke til å prøve på dette, men det forundrer meg ikke om det går ann å trekke link mellom Nestle barnemat og Osama bin Laden.

Jeg så ett program på Discovery som greide seg om sånne ting, fant sammenhenger mellom ting. I ett program begynte mannen i programmet med en pakke Kellogs, og klarte å trekke link til atombombe og hvorfor nazistene ikke fikk brukt atombomben under WW2. Hørtes litt søkt ut, og det er det, men det var afktisk skremmende å se på :)

Lenke til kommentar
Hvis du leter så kan du finne syke tall-sammenhenger til det meste.

Nå kommer jeg ikke til å prøve på dette, men det forundrer meg ikke om det går ann å trekke link mellom Nestle barnemat og Osama bin Laden.

Jeg så ett program på Discovery som greide seg om sånne ting, fant sammenhenger mellom ting. I ett program begynte mannen i programmet med en pakke Kellogs, og klarte å trekke link til atombombe og hvorfor nazistene ikke fikk brukt atombomben under WW2. Hørtes litt søkt ut, og det er det, men det var afktisk skremmende å se på :)

han,og han i a beatefull mind :yes:

Lenke til kommentar

vikingskipet er for stort, folka er spredt ut over alle kanter... dårlig terror mål

bare se på wtc, perfekt terror mål! 10k mennesker som jobbet der (hvis de hadde kommet senere) jo lavere du treffer, jo bedre... folka over blir stengt inne.

toget i Madrid. SPEKKET fullt! (rushtid)

tror neppe de gidder å kaste bort verdi full sprengstoff på Tg...

de sitter sikkert å venter på VM, EM eller OL...

Lenke til kommentar
.....vikingskipet er for stort, folka er spredt ut over alle kanter... dårlig terror mål...........

Folka sitter jo på rekke og rad så trangt som de klarer å få det på flatmark... en bome der vil sikkert drepe 3-4k hvis den treffer på riktig tidspunkt.. Og da er vi oppe i WTC antall på mennesker, og klarer de så mange igjen er det "bra for dem"..

Lenke til kommentar

Siden terrorister har en del land å ta, tror jeg de tar et land som Norge etter lang tid. Det er nok flere land de ønsker å ta før vårt, folkens :)

EDIT: Spør du meg er jo også Norge utrolig passiv når det gjelder krig og terror. Vi har jo vår kjære Mullah Krekar her i landet og passer så godt vi kan på ham. Tror heller de ser på Norge som en hjelpende hånd for deres medsøstre/-brødre

Endret av DigitaL BlasteR
Lenke til kommentar
Siden terrorister har en del land å ta, tror jeg de tar et land som Norge etter lang tid.....

Neppe...

1 - Du vet ikke heeelt hvordan de tenker..

2 - Siden TG er en utrolig stor fin sjangse som kun kommer en gang i året passer det bra. er jo tross alt 5000 folk der.. og som jeg nevte tidligere, tar de alle er det mer enn WTC greiene, og for dem er det gullegodt...

3 - TG er stort som dere vet, og gass er enkelt og greit. (takk for idè psilocybe)

4 - F¨r håpe at HVIS de tar TG, så gjør de det i år, og ikke til neste år når ejg skal dit.. :D

Endret av Mac-Gyver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...