Gå til innhold

TG - terrormål?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ting til. Vi er et flyknings paradis, hvorfor skulle de bombe oss. Det er som å ta sine egende. Det er jo mange fra landa til terroristenne som flykter til norge, hvorfor ta et slikt snillt land.

Godt poeng,jeg trekker tilbake det om platformene,det er jo inntekskilden til mullar krekar.Blir liksom som å skyte seg selv i foten.

Lenke til kommentar
[quote name='psilocybe' date='02/04/2004 : 18:58'] [quote name='Pycnopodia' date='02/04/2004 : 15:29'] 5000 datakompetente undgommer [/quote]
Nåja.. det er nok en del fjortis-CS-drittunger der også, skal du se. :) [/quote]
Jeg er en ungdomm og spiller cs.

Betyr det at jeg ikke er datakompetent?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Norge er et aktuellt Terrormål.

* Vi er verdens rikeste land, vi representerer kapitalistmakta på alle måter.

* Vi er USAs allierte.

* Vi har styrker i Irak.

Kan godt hende vi er aktuelle, men tar vi lista til Al Quida i betraktning, er vi ikke det. Danmark er et mye større mål, sammen med England.

Til dere som mener at terrorstyrker ikke vet hvor Norge er; med tanke på at Danmark er høyt på lista deres, tror dere ikke de har et kart som forteller dem hvor Danmark ligger? Plutselig får de øye på Norge, plutselig har de en "representant" i Norge som vet at TG, verdens største lan, er i neste uke og at over 5000 vil samle seg i et bygg.

Lenke til kommentar
Norge er et aktuellt Terrormål.

* Vi er verdens rikeste land, vi representerer kapitalistmakta på alle måter.

* Vi er USAs allierte.

* Vi har styrker i Irak.

Kan godt hende vi er aktuelle, men tar vi lista til Al Quida i betraktning, er vi ikke det. Danmark er et mye større mål, sammen med England.

Til dere som mener at terrorstyrker ikke vet hvor Norge er; med tanke på at Danmark er høyt på lista deres, tror dere ikke de har et kart som forteller dem hvor Danmark ligger? Plutselig får de øye på Norge, plutselig har de en "representant" i Norge som vet at TG, verdens største lan, er i neste uke og at over 5000 vil samle seg i et bygg.

Sant nok, men vi er så absolutt ikke et usannsynelig mål :)

Lenke til kommentar
Jeg er en ungdomm og spiller cs.

Betyr det at jeg ikke er datakompetent?

Ikke nødvendigvis. Det finnes svært mange som bare har en PC så de kan spille CS og chatte på MSN, uten at de nødvendigvis vet så mye om hva som er inni "harddisken".

Du har vell rett. Men ikke _alle_ som spille cs er helt brød med data.

...inni "harddisken".

Hihi. Det hørtes ut som om bestemora min hadde sakt det :p

EDIT: Kanskje det var derfor du hadde gåseøyne? :ermm:

Endret av eXploid
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Sant nok, men vi er så absolutt ikke et usannsynelig mål :)

Med tanke på at Madrid var et nøye planlagt terrormål hvor terroraksjonen kom 911 dager etter 11/9 (sykelig nøye), tror jeg neppe vi blir bombet før vi har fått has på disse terroristene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...