Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Har du noen gang tenkt over hvor godt terrormål TG er? En bombe, litt gass og så vips; historiske tall. Kan godt være noen har tenkt på det før, bare steng denne tråden da. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Ok, DETTE er skummelt! For 10 sekunder før jeg leste denne tråden tenkte jeg AKKURAT samme tanken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Der ser man. Lenke til kommentar
kag Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hadde nesten vært bra om noen hadde gjort det. Nyhetene er så kjedlige for tiden, atte. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Det hadde jo ikke vært bra det. Tenk på alle hw.no folka vi hadde mistet osv. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Terror er noe drit uansett. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Norge er svartelistet i AlQaida, TG er sannsynligvis det mest attraktive terrormålet i Norge. 5000 datakompetente undgommer og pcer samt største hallen i landet i en sleng. Hvis TG ikke blir tatt så vil jeg nesten begynnne å lure litt på hva disse terroristene driver med. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 det blir jo krise i landet da, MANGE it-admins og andre folk er der, det er ikke bare å ansette en ny person, det er mye kunnskaper som bare it-admin sitter med... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Godt forsøk på å få noen til å avbestille biletten sin må jeg si. Jeg skal til TG, og det samma hvor atraktivt det føles for turban folk. Hvis de sprenger TG så vil de sikkert skaffe seg en del hackere som finder, og det kan bli dumt. Tenk om en gjeng hackere som mista kjente og kjære i TG ulykka vil ta hevn. De kan sikkert sette ut mye nyttig ned i ørkenlanda. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Lord-KGA, Tror du AlQaida har særlig avansert dataustyr da? Jeg tviler på det.. Uansett, hvis noen bestemmer seg for å gjøre hevn for ett eventuelt angrep på uskyldige i midtøsten ved å knekke forskjellige datasystemer der så er de dum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Norge er svartelistet i AlQaida... Du tar feil. Det at Norge er svartelistet var bare en oversettelsesfeil. Norge er ikke terrormål, men om det var, ville TG være en ideell plass å slå til. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Lord-KGA, Tror du AlQaida har særlig avansert dataustyr da? Jeg tviler på det..Uansett, hvis noen bestemmer seg for å gjøre hevn for ett eventuelt angrep på uskyldige i midtøsten ved å knekke forskjellige datasystemer der så er de dum. Hva er det de Hackerne driver med da. Mange av dem hacker sider for morro, enda de sidene ikke har gjort dem no. Mange Hackere er dume og slemme, uten om de som bruker sine kunnskaper til en god sak, og de blir vel kalt Crackere om jeg ikke tar feil (Er ikke helt oppdatert innen det). Hvis en hacker som er på TG dør, og han har mange Hacker venner, og de er blant de mindre hyggelige hackerne. Da trur jeg ikke de ville hindra seg selv i å drive terro slik som de AlQaida folka gjør. Terror er ikke bare noe som de driver med, det er noe alle folke slag er kompitable til å gjøre, ikke bare muslimer. Jeg trur en Hacker godt kunne funnet på å ta hevn på sevilbefolkningen der nede, om han er god nokk. Det var fler en nokk folk som ville angripe med hacing etter to tår ulykka. USA hindra det heldig vis. Jeg må også si at det er ikke så veldig stor sansynlighet for noen av tilfellene. Verken at noen bomber TG, eller at noen Hacker dem tilbake som hevn. Jeg har ingen betenkninger mot å dra til TG i vertfal. Jeg trur de har mange andre mål framfor det. Norge er et lite land i dems øyne, de har andre de vil ta først, enda om vi er på svartelista eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Norge er et lite land i dems øyne, de har andre de vil ta først, enda om vi er på svartelista eller ikke. De driter vel i hvem som blir tatt, fatter du ikke det? Tror du hver eneste en som steg inn på toget i Madrid var et planlagt terrormål? Så lenge de ryster, er de fornøyde. Dessuten er ikke Norge et attraktivt land å bombe, sånn utenom, men når over 5000 folk trykker seg sammen på en plass som det kreves lite ressurser å bombe, blir det plutselig noe å tenke på. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Norge er et aktuellt Terrormål. * Vi er verdens rikeste land, vi representerer kapitalistmakta på alle måter. * Vi er USAs allierte. * Vi har styrker i Irak. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Norge er svartelistet i AlQaida, TG er sannsynligvis det mest attraktive terrormålet i Norge. 5000 datakompetente undgommer og pcer samt største hallen i landet i en sleng.Hvis TG ikke blir tatt så vil jeg nesten begynnne å lure litt på hva disse terroristene driver med. Nordsjøplatformene,samt raffeneriene er terrormål nr1 skulle en tru! Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 HA! Hvorfor skulle noen i det hele tatt angripe NORGE? Offtopic: Da jeg var i USA en gang, var det en som spurte hvor jeg var fra. Jeg svarte Norge. Dermed så han forvirra på meg. Spurte hvor/hva/hvem Norge var Jeg sa et lite land i nord. Da spurte han om Norge var en liten øy i Sverige. Jeg svarte nei. Så kom flere personer og spurte om hvor Norge lå. Noen spurte om det lå i Danmark t.o.m.... Skal si at det der var flaut! Hvis amerikanere ikke har hørt om Norge, tviler jeg sterkt på at terroristgrupper har hørt om det. Det er i hvertfall SVÆRT liten sannsynlighet for at de har interesse for å bombe et lite "bondeland" slik som de selv uttaler det om land i norden... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hvis de synker så dypt at de bomber en gjeng fredelige nerder som har det morro da... da skal jeg... jeg skal. ææææææ..... døøøø, svin!!!!! Døøø! D.. da trur jeg... jeg trur at jeg skal... ja, at jeg skal få igang korstoga igjen. Jeg skal samle alle kristenne i verden til korstog mot de forpulte gledesdreperne. Jeg skal få starta et korstog som er mer grusom en de gamle, alle som viser spor av terror i sarg skal få gå gjennom den værste tortur føre de sakte dør. Lenge leve korstoga. De k k kan bare ikke gjøre no slikt, det hadde vert slemt. Norge er et land som skla holdes utenfor slikt. Bomb heller USA igjen. Ikke Norge, ikke TG i vertfall Litt useriøs kanskje. Vi får spre lit propagande om at det å bombe TG ikke vil skape no kaos. Verden vil bare bli letta av at de har blitt kvitt en gjeng med nerder. Spre dette budskapet, og vi er trygge. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article209532.ece Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 En ting til. Vi er et flyknings paradis, hvorfor skulle de bombe oss. Det er som å ta sine egende. Det er jo mange fra landa til terroristenne som flykter til norge, hvorfor ta et slikt snillt land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå